• Julm

Bim aug 2016

mosterJenny skrev 2016-08-17 09:54:36 följande:

Ja vi hoppas det!

Hittills har jag märkt av detta: nytt luktsinne, magen är uppblåst och gasig om vartannat, molande mensvärk flera nätter i rad några dagar innan BIM, tempen fortfarande hög, vita mjölkiga tunna flytningar... Men jag vet aldrig, man kanske inbillar sig vissa saker också!

Låter precis som jag. Återstår att se! :)
  • Julm
    Rosenblad skrev 2016-08-17 18:59:43 följande:

Så nu är det väntan på BIM igen, 11e månaden av väntan. Har BIM 25/26/27e någonting. Min äl var på dag 18/19 så tror BIM är 27e men samtidigt hade jag 26 dagar förra månaden medans tidigare 28-30 dagar. Misstänker missfall förra månaden så hoppas på att det tagit sig nu eftersom jag läst att folk blivit gravida snabbt efter missfall. Återstår att se. Inga symptom kan lura mig nu, kommer inte tro något förens jag ser två streck på stickan. Är vell fan min tur snart hoppas jag..Är då jävla trött på denna bebisbverkstad. Har nästan gett upp. Vill så gärna bli gravid men när mensen kommer varje månad känns det som jag vill sova bort hela tiden till nästa BIM så jag kan få en ny chans direkt. Snart ett års väntan och de tar på förhållandet och på psyket. Väntar på tid för utredning, hoppas vi kan få hjälp detta året..Tror bara min ena äggstock släpper ifrån sig ägg då jag aldrig haft någon känsel i vänstra. Varje månad är det högersidan som ömmar. Önskar det vore så enkelt att trycka på en knapp så poff så va man gravid!

Låter precis som jag. Misstänker också "missfall" då jag hade så sjukt ont i rygg mage. Håller tummarna för oss nu!!
  • Julm

Bim 23-26/8. Spännande! Känner absolut ingenting. Sist jag var gravid (gjorde abort) kände jag typ ingenting, kom på det i v. 6 tror jag! Håller mina tummar för att fjärde försöket är vår tur!

• Julm
    GrönaDruvan skrev 2016-08-18 22:39:40 följande:

Bim runt 25e och känner typ ingenting jag heller...ingenting! Men det gjorde jag inte när jag var gravid med andra sonen heller....

Håller tummarna för oss!!
  • Julm
    Rosenblad skrev 2016-08-21 10:12:23 följande:

Vill såå gärna ha ett Maj barn. Varit dröm-månaden hela tiden men gjorde inte ens paus i Mars (Decemberbarn) så alla månader hade varit underbart men just Maj, det är verkligen dröm-månaden hos mig. Är själv född i Maj och det har alltid varit perfekt väder och känsla för kalas osv! Har BIM på Torsdag och inga symptom och inte heller ont i brösten, vilket jag är glad över då jag alltid har de innan mens. Nu ska de fan ha tagit sig!!!

Vi har bim samma dag. Är också så trött på att försöka. Nu måste deet ha tagit sig!
  • Julm

Idag är ingen bra dag för mig. Det känns hopplöst. Jag tänker att blir man inte gravid på första försöket så är det något som e knas. Har 4 i min bekantskapskrets som blivit gravida på första försöket nu sen 3 månader tillbaka. De är mellan 27-39 år. Därför tror jag att något är fel och jag är så ivrig att söka hjälp. Det tar så mycket på psyket att gå runt och tänka på detta 24/7. Blä. Imorgon är en ny dag.

• Julm
    IdanJensen skrev 2016-08-22 07:20:26 följande:

Tror jag har plussat men vill inte väcka sambon i onödan

Grattis!!
  • Julm
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-22 09:48:43 följande:

..och jag har också testat positivt!!!!

Bf 1 maj 2017, jag är så himla himla glad!

Grattis!!

Vilket försök? Symptom?
  • Julm

Konstig molvärk idag äl + 11. Annars inget speciellt. Lite mer flytningar än vanligt kanske. Håller mina tummar!

• Julm
    Tokgurkan skrev 2016-08-22 14:56:20 följande:

Hoppar in här. Det här va 5e försöket, BIM är 25 aug(nu på torsdag). Haft molvärk precis som mensvärk i ca 1,5 vecka och magen känns spänd. Gjorde ett test idag BIM-3 men är osäker på om jag inbillar mig ett plus eller inte, ska köpa ett digitalt också. Gjorde det här testet mitt på dagen men det stod på att det helst ska göras på morgonen..

Det ser ut som ett +!!! Grattis säger jag!!! Måste kännas fantastiskt. Även om 5 månader inte är jättelänge så kan jag förstå att det samtidigt känns som en evighet.
Svar på tråden Bim aug 2016