Bim aug 2016
Jag har hört att grått ej är giltigt, har du fler tester kanske du ska ta ett imorgon igen, hcg fördubblas ju varannan dag :)
Är så trött att jag baxnar idag. Vill bara lägg mig och sova.. Igår hade jag mer dov smärta i nedre delen av magen och på sidan av magen (känns som äggstockarna ) min syster frågade mig om jag var gravid när jag en kort sekund klagade på smärtan. " I wish", tänkte jag. ÄL + 14 idag (räknar sedan glad smiley på digitalt ÄL test) håller tummarna
Hur känns det för er med BIM tisdag-onsdag?
Ser ni vad jag ser????
Tog detta imorse :) men kan ni hjälpa mig lite? På CB menar dem att jag är i vecka 3-4 men på en app stod det vecka 5 alltså idag 4+1 stämmer det? Eller är den före testet?
Tog detta imorse :) men kan ni hjälpa mig lite? På CB menar dem att jag är i vecka 3-4 men på en app stod det vecka 5 alltså idag 4+1 stämmer det? Eller är den före testet?
Nu är jag ju osäker på om jag ha bim nu på fredag eller nästa helg eftersom jag har svårt att tyda mina äl test.
Tog ett gravtest i söndags där jag tyckte mig se ett knappt synbart streck. Har inte vågat testa efter det, är rädd att jag bara blir besviken.
Nu idag har jag börjat få ont i magen. När jag är stilla känns magen öm och jag har molvärk, när jag rör mig så ilar det och drar.
Så, ägget som fäster nu, eller "växtvärk"...
Vad tror ni? Ni som har plussat eller varit gravida tidigare, hur har ni känt i magen mellan äl och bim?
Är också i vecka 3+5 :) är du med i någon annan grupp?
Nuuu hänger jag med haha!! Där är jag med som du märkt :)
Jag behöver verkligen er hjälp så snälla svara om ni har egna erfarenheter. Är så orolig och ledsen. Ni som haft utomkvedshavandeskap, vad hade ni för symtom? Jag har inga andra symtom än vanliga graviditetssymtom men mina test blir bara svagare och svagare.. har endometrios som ökar risken för utomkveds.Jag orkar inte genomgå en operation till och har jag utomkvedshavandeskap nu tänker jag acceptera att min kropp inte är gjord för barn och ge upp. Det är inte alls kul att få positivt på CB digital måndag för att sedan få negativa test onsdag. När hcg sjunker ÄR det ju nåt fel! Jag har inte fått blödning eller något annat som tyder på MF. .
Tack va o köpte nu ett tvåpack, men på lokala Ica fanns bara RFSU:s stickor tunna stickor är dom ens bra haha? :)
Hoppar in här om det är ok! BiM på torsdag. Testade idag men det var negativt. Finns det chans att det tagit sig ändå?