-
Jag har exakt likadant och min äl ska vara 25/7, kör du med ältester?stellanocte skrev 2016-07-23 19:44:02 följande:Känner mig också helt ur balans i dag. Vill bara gråta och känner mig irriterat på allt och alla. Vet inte vad det beror på heller. Gravid är jag absolut inte för min ÄL är beräknad till den 26:e. Har dock ÄL-flytningar i dag och brösten har börjat ömma.
-
Idag kom första lilla strecket på ältestet så nu hoppas jag att äl är inom räckhåll, trots att jag trodde den var imorgon!
-
Men om äl var tidig kanske ni pricka den ändå? :)FyrAAAA skrev 2016-07-25 08:01:38 följande:
Helt blankt äl-test imorse, vilket innebär att jag måste börjat testa för sent och missat äl den här månaden... När strecket var ganska starkt i fredags trodde jag äl var på gång men den måste då precis ha varit! Fortsätter följa er andra iaf. Förmodligen har min cykel ändrat sig lite efter senaste graviditeten. Nya tag nästa månad men släpper det här för den här månaden nu! Lycka till alla! <3
-
Åh grattis!!! :) Gud vad roligt! Var det ett tydligt plus också? :) vet du ungefärlig bf? :)1315 skrev 2016-07-26 12:37:22 följande:
Bim-6 idag.. Har haft tydliga symptom men varit rädd för skengraviditet i med det är så tidigt ännu.
Köpte en testa tidigt test och ja, visst är där 2 sträck.
Jag är alltså gravid, igen! Kan inte förstå det. Första försöket med barn nr 3.. Så mycket känslor! Jag är överlycklig, men kände snabbt hur oron steg Pga alla risker osv.
Herregud! Vi ska få vår nr 3!
-
Tjejer! Skulle ni ha sex idag utifrån ältestet eller imorgon? Har haft sex dagligen sedan lördags och vi tänkte ha paus idag men med detta resultat kanske man ska köra ändå?(förlåt för suddig bild)
-
Har sett ut så där för mig också, ska testa idag och se om det blir positivt! Känner mig dock osäker för dessa tester för igår var det negativt men jag hade mensliknande smärtor jag brukar få vid ägglossning och idag känner jag ingenting...Bella95 skrev 2016-07-28 00:17:37 följande:
N
Ägglossningstest till vänster är från igår och till höger är från idag. Ett tydligare sträck men dock ej positivt... Får testa imorgon igen. Någon som var erfarenhet gällande dessa tester?. Vi får hoppas det tar sig!
-
Hoppas ni kan hjälpa mig förstå. Igår testade jag med älsticka och fick nästan positivt men inte helt. I samband med det hade jag även väldigt ont i magen som jag brukar få runt äl. Tänkte att det förberedde något och att Stickan skulle vara positiv idag men idag är den svagare än igår, vad är det som händer?
Första bilden från igår -
..och denna idag
-
Tack för svar! Konstigt att det blir så här! Hade du haft sex idag igen eller tror du det räckte med att vi hade sex igår?FyrAAAA skrev 2016-07-28 18:02:54 följande:Tror det här var strax före du hade full stegring! Med så pass starkt tror jag absolut du har äl!
Hoppas du hade äl! När har du bim? :) -
Ja när man försöker vill man ju inte missa för att man inte orkar ha sex ;) jag har bim 9/8 så bara några dagar efter dig! Hoppas vi plussar båda två! :)FyrAAAA skrev 2016-07-28 20:14:59 följande:När har du bim?