• corran

Bim Juli 2016

Anonym (Andrabarnet17) skrev 2016-07-07 17:03:02 följande:

Ville ba hoppa in och säga att mina misstankar blev bekräftade idag på bim+2 :)

Grattis :)
  • corran
    copycat skrev 2016-07-09 09:11:10 följande:

Äntligen börjar det bli ordning på torpet här! Guuuud LYCKA!

Grattis :D :D <3 <3
  • corran
    copycat skrev 2016-07-09 09:27:11 följande:

Åh tack! Känns helt fantastiskt. Idag var jag HELT säker på att det skulle stå "inte gravid" igen, trots att jag precis innan plussat med Apotekets egna test (ville försäkra mig om att det inte var fel på stickorna). Går inte kite förbannad på toa för att jag vet att det är negativt och så BAMM, rakt i nyllet på mig. Haha, de där bokstäverna betyder så mycket för mig:) är uppe med dottern, sambon har sovmorgon, har smygit in och lagt det på hans nattduksbord. Sitter spänd och väntar på ett glädjetjut där inifrån:D

Åh <3 Berätta om han resktion sen :D
  • corran
    copycat skrev 2016-07-09 10:32:02 följande:

Haha han bara tokskrek:

- ÄLSKLING?!

-....ja?

- VI ÄR GRAVIDA!!!

- jag vet!:)

Haha:)

Haha :D så kul! Lycka <3
  • corran
    finder skrev 2016-07-12 20:03:41 följande:

Äl+10 troligtvis, svagt rosa streck på em urin. Nu hålla tummarna!

Nr 3 här. Har en 5 och en 2åribg sen tidigare

Håller tummarna! :D
  • corran
    Loncelot skrev 2016-07-12 20:29:07 följande:

Dagen innan ÄL Check!

Dag1 ÄL Check

Dag2 ÄL Checkadeckadingdangdong!!!

Imorgon blir det nog inget, vi får se, men nu är ja nöjd iallafall

Håller tunmrna att det tog sig :)
  • corran
    FlikkanM skrev 2016-07-13 08:23:48 följande:

Snart dags för BIM (troligtvis söndag) är på ÄL +10. I fredags fick jag en liten rosa fläck efter jag och sambon mös och på söndagen (ÄL +7) kom det brun/röd flytning när jag torkade mig som nu har hållit i sig i 3 dagar men minskat i "mängd" (sista dagen fick man verkligen anstränga sig för att se det) men idag är det ingenting.

Förra månaden hade jag lika men då kom de bruna flytningarna på ÄL +10 och några dagar framåt och sen kom mensen med dunder och brak på BIM men kraftig mensvärk och mycket klumpar osv vilket jag gissar på var ett tidigt MF men inget jag vet säkert.

Men nu känns det rätt skönt att det bruna flytningar kom tidigare än sist och nu har jag ingen mensvärk, inga tecken till att mensen är på g och dessutom fått känsligare bröstvårtor.

Någon mer som haft bruna flytningar som passar in på "nid-tiden" och sen börjat få "symtom" några dagar senare?

Spännande :) hoppas på plus, ska du testa innan bim?
  • corran
    FlikkanM skrev 2016-07-13 09:29:43 följande:

Först tänkte jag inte det men kanske har ändrat mig nu när flytningarna slutat haha

Nu när jag skulle skynda mig in på dotterns rum så drog det som bara den i magen, en känsla jag känner igen sen sist jag var gravid men det kan även bara varit en tillfällighet haha

Nu hittar man väl minsta lilla grej Som känns så kommer väl vara skengravid innan dagens slut haha

Haha åh.. men om du bestämmer dig för att testa så köp predictor early. Jag plussade redan på äl+9 ganska tydligt med det :D

Låter ju misstänksamt iom din lilla blödning och att det upphört nu :)
  • corran
    Tra3dockan skrev 2016-07-13 10:51:27 följande:

Ingen mens i sikte och ett svagt svagt positivt test med RFSU idag på bim+1

Vågar jag glädjas än? Jag är rädd att det ska bli samma som förra månaden så jag kommer nog inte berätta för min man förrän jag ser att strecken blir starkare och ingen mens har kommit. Kanske till helgen vågar jag tro på det.

Grattis <3 ett svagt plus är ändå ett plus :) bild?
  • corran
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:56:53 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Du är väldigt gravid :D grattis <3
Svar på tråden Bim Juli 2016