• corran

Bim Juli 2016

DevilsDaughter skrev 2016-07-01 11:50:57 följande:

Fler som ligger runt ÄL+5? Känner ni något? Haha vabbar idag och är sååå rastlös, lillan sover. Har funderat på smärtan jag kände igår och kan inte låta bli att tänka att det kanske var ägget som fäste och att det typ var nerver som jag kände av pga det. Just när det skedde gjorde det ONT och var en läskig känsla och inget jag känt tidigare eller förknippade med symptom på mens el graviditet.. men det skedde på kvällen på ÄL+4 (fyra dagar efter ägglossningen) så det är ju inte omöjligt väl att det var det jag kände? Har läst om de som skrivit att de känner ett stick när ägget fäster och detta var ju långt ifrån ett stick men ändå, man tar ju det man har

Är på +6 och känner hur det moler i magen till och från. Kände ilningar igår, som blixtar vid livmodern. Inte super ont men det kändes.

Vill att dagarna ska gå fortare;)
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-01 14:49:58 följande:

corran: Samma här, känner lite aktivitet från livmodern.. Tiden går extremt sakta när man väntar på att bli gravid, och när man väntar på att föda, haha

cfmilla: Sett flera här som fått tempdip och sen har den vänt uppåt igen. Så behöver inte alls vara så. Brukar du få mens på ÄL+14? hur myckt dippade tempen. Jag ligger ganska stadigt på 36,9, precis börjat med å tempa.

mammaresan: Efter att ha haft koll på älsekretet en del har jag märkt att det kan skilja sig väldigt mycket från månad till månad.. Men det kan nog variera lite från dag till dag innan ÄL hur pass trådigt det är.

Hahaha ja det är ett evigt väntande hela tiden ;)

Nyper på brösten hela tiden i hopp om att dom ska göra ont... hehe
  • corran
    Myran92 skrev 2016-07-01 21:06:08 följande:

Jag var tvungen att testa digitalt nu på kvällen och få ett test som var mer svart på vitt! ???? Tack för era gratulationer, känns helt otroligt och nervöst!

Grattis <3
  • corran
    Rosenblad skrev 2016-07-02 19:22:20 följande:

Mitt spökstreck.. Tror dock inte jag är gravid men inte lika blankt som det brukar va men som sagt..är nog inte gravid. Men återstår att se med kommande test :) Svårt att få på bild dock, ser ni?

Jag kan nog ana något :) hoppas!
  • corran

Äl+7 idag och det har värkt och stramat på ett konstigt sätt hela em. Som runt livmodern och sen ut i höfterna typ.. nån fler?

Varit väldigt grinig idag också, irriterad för minsts lilla.

• corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 23:39:41 följande:

Hur långt innan bim brukar ni känna mensvärk/molvärk? Är på bim-4 (ÄL+6) idag och ikväll hade jag en hel del mensvärk.. är väl som det brukar va antar jag men har dålig koll på när molvärken brukar kännas så mkt som den gör nu.

Den här månaden tycker jag att jag känt lite hela tiden men går på äl + 7 kändes det ganska mycket.
  • corran
    copycat skrev 2016-07-04 08:42:09 följande:

ÄL+10 idag och extreeem mensvärk/ryggvärk/strålningar mot höften när jag klev upp för 1h sen, känns precis som att mensen ska komma. Sitter i soffan nu och nu är värken helt borta. Får se hur denna dag ter sig....är det några som testar idag?:)

Blev ett test imorse på +9 men blev inte så positivt överraskad tyvärr :P

Redigerar jag ljuset så kan man kanske ana något men det kan ju mycket väl vara ett "torkstreck" där det riktiga strecket ska vara.

Nä får göra ett nytt försök imorgon. Kanske ikväll hehe.. tålamodet.
  • corran
    josnos skrev 2016-07-04 12:56:08 följande:

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3

Grattis :)
  • corran

[quote=76767114][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:41:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur många dagar efter äl är du?

Viktigare att der syns irl än på bild :) så är det ju oftast.. jag tog ett test idag också.. kan ana något ultra meha svagt förmodigen spök. Men på bild går det knappt att få.

Svar på tråden Bim Juli 2016