• corran

Bim Juli 2016

DevilsDaughter skrev 2016-07-04 15:52:59 följande:

Corran: ÄL +8. Men får mens ÄL+10.. då är vi i samma situation då kan man säga..

Okej :) men om det syns utan tvekan och ser rosa ut så då verkar det ju lovande :)
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-04 17:02:20 följande:

Hej.

Är på bim -5 och hoppas verkligen på ett +.

Mår Jätte illa och har halsbränna och ont i brösten.

Är det någon mer som har bim till helgen utav er? :)

Jag är på bim-5, men inga direkta symptom så tror på mens den här månaden.
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-04 17:20:21 följande:

Åh corran, än är det ju inte försent. Håller ändå tummarna för dig. Har du tagit något test ännu. Eller tänkt o göra innan bim? Jag har bara gjort ett urinprov på jobbet som var helt neg för att jag trodde på en uvi då jag springer och kissar mycket också.

Tack :) håller tummarna för dig också!

Tog ett imorse (äl+9), kanske kan ana något ultra svagt men troligtvis inget.. ska testa imorgon igen, kan omöjligt låta bli :P
  • corran
    mixXi skrev 2016-07-04 18:17:18 följande:

Ultrasvagt är bättre än tokblankt =p Lycka till!! =)

Hahaha ja om det blir något av det ja ;) är det bara spökstreck så hade blankt varit att föredra :P Men man får skylla sig själv att man testar på tok för tidigt :) tackar. Detsamma :)
  • corran
    mixXi skrev 2016-07-04 18:16:32 följande:

Idag kom sänkningen på äl-stickan. Förstår jag det rätt då att jag antagligen haft äl mellan testet jag gjorde igår em och nu? Kanske kanske att sexet vi hade igår kan ge resultat då? Hade ju fortfarande fertila flytningar. Annars hade vi sex i torsdags, lite för långt ifrån (även om det också såklart kan gå)

Nu är det bara att hålla tummarna. Imorgon blir äl+1 bara för att ta i lite med dagarna. BIM blir senare än jag trott. Typ 18/7

Ja precis, när testen blir svagre igen så hae ägget släppt :) Låter som ni prickat in perfekt. Hoppas ägg och simmare gör sitt jobb rätt nu då :)
  • corran

Tror nog att jag fick ett positivt graviditetstest ikväll. Eller vad tror ni? Är på äl+9 och köpte ett testa tidigt test, kunde inte låta bli.

Är svagt men fullt synligt irl. Men ska ta ett digitalt om ett par dagar få se.

Det "sjukaste" är att vi endast hade sex en gång 5 dagar innan ägglossningrn. Trodde aldrig att det skulle bli något! Men där ser man, inte alltid så viktigt att ha sex precis den minut man har ägglossning :)
  • corran

Ser ju nu att bilden blev väldigt otydlig. Men det finns ett rosa streck där!

• corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 22:00:58 följande:

Corran: åh du fuskade! Haha..! Va kul att du fick ett plus! Eftersom ni hade sex fem dagar innan äl är de störst chans för flicka :)

Crazy c: efter att ha testat mkt med ältest så har jag erfarit att ibland börjar symptomen tidigare utan att äl kommer tidigare. Men kan ju också va så att äl är tidigare för dig denna månaden. Ha sex för säkerhetskull ;)

Tack! :)

Hahaha ja man är ju hopplös som inte kan låta bli dessa test... men blev överraskad att de här testet visa så tydligt, ett extra känslogt test som hette predictor early om jag inte minns fel. Så det rekommenderas till alla testgalna ;).. väldigt tydligt streck för att vara äl+9 :)

Blir spännande att se din uppdatering imorgon, visst ska du testa? :)

Ja det där med pojk/flick teorin låter intressant. Spännande att se om der stämmer! Vore kul med en flicka då jag har 2 pojkar redan :)

Och ja jag tror det är ganska vanligt med torkstreck :/ men dom blir grå inte rosa :) dom kommer ibland när testet torkat.
  • corran
    Milie skrev 2016-07-04 22:43:22 följande:

Jag märker att många påstår att då ägglossningstesten slutar vara positiva så har ägget släppt. Vad har ni fått det ifrån? Tänkte om jag missat något. Så vitt jag vet får man endast information utifrån när testet blir positivt. Då kommer sannolikt (ej garanterat) ägglossning ske inom 0-48 timmar. Vissa säger 36 timmar. Men när man fått positivt test ger det ingen ytterligare information att fortsätta testa.

När testen blir svagare så tyder det på att hormonen sjunker igen. Vilket det gör snabbt efter att ägget släppt :)
  • corran
    Anonym (EL) skrev 2016-07-04 22:57:39 följande:

Alltså jag har verkligen NOLL symptom. Lite ont om jag klämmer på brösten. Lite molvärk någon kväll/morgon. Hade halsbränna två kvällar men inget ikväll. BIM på onsdag/torsdag. Känns som det inte blev något den här månaden.

Jag är näst intill symptomlös :) håller tummarna!
Svar på tråden Bim Juli 2016