Mammaresan skrev 2016-07-16 19:40:43 följande:
Tack så jättemycket allihopa!
Kynisen: Du är så fin!! Jag berättade för ett par timmar sedan genom att hen fick öppna en liten ask med en liten smycketrollslända i, något som för oss är ett tecken och en association till en kommande bebis. Tillsammans fick hen ett kort där det stod "Jag är på väg..". Hen sa att hen misstänkt att något kanske var på G och att hen fick den sista bekräftelsen genom att läsa kortet. Sist men inte minst hade jag slagit in graviditetstestet som han fick öppna också. Hade garderat mig ifall att hen inte skulle förstå också. Haha! Sedan blir det mer tydligt att få se de där två strecken! Jag gick all in den här gången.
Jag väntar spänt och otåligt även på när det blir din tur att testa Kynisen! Håller verkligen alla tummar och tår att det blir ett plus på stickan!
Å va mysigt!!! Längtar efter att få plus men att få berätta det för sambon längtar jag ännu ner efter och hans mormor som står oss båda väldigt nära. Min mormor har ju vart gammelmormor i 12 år. Men sambon är hennes första barnbarn och att vi får det första barnbarnsbarnet till henne vore fantastiskt.
Jag har köpt två små bodys från hans favvo lag som han ska få... Längtar såååå!! Hoppas hoppas på plus denna gång, vi ska på bim ner till Göteborg bara vi två i 4 dagar vore underbart att ha något extra att fira och glädjas åt då. Vill ju inte ha mens på vår semester ju ;)