• Kynisen

Bim Juli 2016

Hej jag hänger gärna med i denna grupp!! Jag har oxå Bim 1/7 :) tror jag, om denna cykel blir lika lång som den förra. Hoppas dock den är kortare. Är vårt andra försök. Jag har 3 barn från ett tidigare förhållande födda -04,-06,-09 så detta blir mitt fjärde men sambons första. Väldigt efterlängtat så vi hoppas att det lyckas denna gång.

Hoppas Juli blir vår plusmånad nu tjejer!! :)

• Kynisen
    Loncelot skrev 2016-06-09 20:48:38 följande:

Lägg till vid dator annars gör ett inlägg så fixar vi :)

(Lägg ej till via mobil) F=Antal försök B=Försök Barn nr...

30/6-1/7 Loncelot, 32år, F6, B4

30/6-1/7 Dalkullan92, 24år, F3,

1/7 Copycat, 29år F2, B2

1/7 Fluffan86, 30år, F4, B1

1/7 Kynisen,

1/7 Preggo87, 29år, F4, B1

4/7 Hoppfullsnart40, 39år, F12 (2+1)

4/7 Loppalisa, 25år, F2, B1

5/7 Citronen95, 20år, F1, B1

6/7 5blir6 39år, F2, B4

7/7 Karitziana, 26år, F1,

7/7 josefinenyberg, 27 år, F2, B2

8/7 Anderssonlinda82, 33år, F1(ivf), B5

9/7 zebra89

10/7 Ungmamma16, 18år, F3, B2

10/7 Cfmilla, 33år F10 (1mf), B1

IA89

31år F2 ,B4 (B1 för sambon)

Har bara mobil så kan inte lägga till i bim listan ;)
  • Kynisen
    Loncelot skrev 2016-06-10 18:15:00 följande:

Fixar ikväll

Tack söta! :)
  • Kynisen

Kul att se att det var fler som försöker ned barn 4 eller 5.

Hur gamla är era barn? Jag har dotter -04, son -06 och dotter -09 från tidigare förhållande. Så det här blir mitt fjärde men sambons första, är såååå spännande han kommer bli en sån bra pappa, önskar mina barn hade haft en pappa som han, men nu har dom ialf en fantastisk bonuspappa.

Vill så gärna att det ska plussa nu. Träffade våra bästisar förra helgen som väntar barn i v20. En blir ju alldeles galen av längtan efter en egen bula igen ;)

• Kynisen
    josefinenyberg skrev 2016-06-09 08:28:27 följande:

Kommer hit från junigruppen, fick mens igår på bim+3 o sjuuuka gravkänslor sen ägglossningen, även min man trodde till 100% att jag var gravid, men tji fick vi så vi kör igen! Let's go!

Jag hade oxå så starka symptom att jag till och med köpte lite mammakläder (hahaha) helt galet hur kroppen jan luras. Funderar på om det faktiskt blev befruktat men bara inte fastnade... Men men påt igen och hoppas på bättre lycka denna gång.
  • Kynisen
    Loncelot skrev 2016-06-10 21:15:55 följande:

Våra är födda 11,12,15 hoppas nu på en 17

Ja det hoppas vi verkligen!! Håller tummarna för oss allihop :)
  • Kynisen
    josefinenyberg skrev 2016-06-11 18:40:49 följande:

Haha oj jäklar ja nej så långt gick jag inte iaf ;P xD ja det är sjukt! Jag hade molvärk i nästan två veckor innan mensen kom, brösten stora o ömma o fick putmage längst ner, assåååe >. < man kan ju bli galen för mindre liksom xD

Ja dumma kropp ;)
  • Kynisen

Ja ha nu borde äl vara över med några dagars marginal....mycket sexande fick vi till så hoppas hoppas!!! Nu blir det lååååång väntan till bim... 11dagar. Denna gång ska jag inte känna efter till 1000 utan bara inte försöka hoppas och bry mig. Blev så ledsen förra gången när kroppen skrek gravid!!! Men det inte va så. Så nu låssas jag som inget och försöker att inte tänka på det... Hahaha vääääääldigt lätt?!?!?

• Kynisen
    Loncelot skrev 2016-06-21 19:46:10 följande:

Jag är en sån där negativ jävel sen en tid tillbaka då vissa månader har jag verkligen haft symptom men som sen visat sig vara nada fast jag nästan varit 100 på att det varit något, så nu kör jag svart på vitt o försöker att inte tolka det som gravsymptomer för ja blir så jävla besviken när det visar sig att inte vara något, med andra och tredje barnet blev jag gravid så otroligt snabbt så nu börjar man ju stenhårt undra varför det tar sån tid även om det nu bara är 6:e försöket...

Försöker oxå att inte känna efter, tolka kroppen, orkar inte ned att "va" gravid å sen inte va det på riktigt... Så nu tror jag inget! Men hoppas så klart ;)
  • Kynisen

Men suck!! Blir inte klok på min cykel förra cykeln var 36dagar denna var 28dagar, om det är mensen som kom i dag, osäker men tror det. Oavsett hur lån eller kort så har vi nog prickat in äl då vi typ har haft sex varje dag från dag 10-24 i cykeln minus ett par dagar och plus nån dag innan dag 10 oxå. Fick dock aldrig utslag på äl sticka. Så nu bekymrar jag mig över om jag ens har äl... Känner mig sorgsen. Har tre barn sen innan och då blev jag gravid i ett killevipp, nu verkar det gå trögare... Är ju äldre nu oxå... Men vill så att min sambo som ej har barn skall bli pappa och jag har vart bebissugen över två års tid. Men får väl börja ställa in mig på att det kommer ta tid detta.... Suck!!

Svar på tråden Bim Juli 2016