Bim Juli 2016
Ja , det är första barnet för oss. Jag har dock två sen tidigare, de går i högstadiet och lågstadiet. Min sambo har inga barn, och han uttrycker ibland frustration pga min ålder, och att vi kanske inte kommer få något barn.. Då säger jag också till honom att han kan skaffa en yngre tjej som han kan skaffa barn med.. Jag fick två missfall förra året, det första var ett tidigt ma, men vi tog det ändå hårt. Och nästa var sent, har inte kommit över det än faktiskt... Blev gravid direkt de två gångerna, men nu är vi på sjunde försöket, utan resultat
Är det första barnet för er också? Min sambo är också yngre. 4 år yngre. Han har ingen stress överhuvudtaget och ibland säger jag åt honom att gå ut och skaffa en yngre kvinna som har många år på sig och som kan få många barn. Det är ledsamt att känna stress pga ålder tycker jag. Och så tar det sig ju aldrig! Hur länge har ni försökt? Usch vad tråkigt med missfall, det är jag inte alls beredd på, men den risken finns ju också. Jag tror inte vårt förhållande klarar ett MF, helt ärligt. Har du haft flera? :-/
Fy va tufft med MF.