Bim Juli 2016
Nu är mensen slut så nu är det bara att vänta på ÄL. Ska tydligen vara på midsommarafton konstig mens dock. Brukar störtblöda i tre dagar och sen är det över. Nu blödde kag Superlite i tre dagar och sen va det över. Men inte mig emot
Nu är mensen slut så nu är det bara att vänta på ÄL. Ska tydligen vara på midsommarafton konstig mens dock. Brukar störtblöda i tre dagar och sen är det över. Nu blödde kag Superlite i tre dagar och sen va det över. Men inte mig emot
Jag kommera att lägga in BIM-listan här ikväll så gör ett inlägg i denna eller i andra tråden ni som vill göra ändringar eller läggas till, i andra tråden kan man inte lägga till om man är anonym men kika in i den tråden så lägger jag till även här, då vi kör en gång om dan i denna tråd.
Eloons. Välkommen. jag antar att du menar att du har bim i juli och inte juni? :) skönt att mensen kommit igång efter att du slutat med dina minipiller!
Hur många här inne går efter ÄL-SEKRET för att se om ni har ÄL? Ursäkta om ja e för detaljerad nu men enligt min app så hade jag äl igår och det hängde en lång tråd(rå äggvita) från slidan ner en bit i toaletten (ursäkta igen).. jag vet inte om de va äl sekret lr om de va typ samlad sperma för vi hade sexat dagen innan? Resterande flytningar denna månad är ovanligt vattniga så ja vet inte vad jag ska tro. Men enligt appen har vi träffats in ägglossningen så nu är det bara vänta o se :)
Alltså min kropp är knäpp. Jag hade en konstig mens (väldigt lite och kort) och magen slutade inte vara svullen efter, det känns som jag har ägglossning hela tiden (ont i ryggslutet, livmodern och äggstockarna) (men har äl nästa vecka) och brösten är ömma. Är precis som den VET att man försöker få till ett barn och går crazy loco typ. Någon annan som känner igen sig?
EL: Jag känner igen mig från när vi försökte med tredje barnet, då blev kroppen jättekonstig. Ett tag började jag blöda 8 dagar efter ägglossning istället för 10 vilket nästan knäckte mig då det ju såklart försvårar det hela. Jag tror faktiskt att det var min besatthet av att bli gravid som satte kroppen ur balans.
Tog precis ett ÄL test då jag idag har fått vita flytningar. Är på CD 11. Tror de blev positivt? Eller vad säger ni? Visst borde jag kunna tolka detta som positivt?
Alltså. Känner verkligen att ÄL är på G. Tog ett test imorse (clearblue dubbelindikator) och la det på handfatet. Glömde sen givetvis bort testfan och när jag kom hem från jobbet hade såklart displayen slocknat, haha. Typiskt! Men, det kommer synas imorgon också om jag hade ägglossning idag, som tur är
Missa inte sexandet bara hehe, vet hur det är att glömma bort testen o bah "testfel var god prova igen" o så har man inget kiss kvar...haha så frustrerande!
Mensen dök upp idag, nästan på dagen den skulle komma också :/
Nytt bim är 26/7
Jag hoppar över hit från juni tråden, BIM -2 idag. Räknar kallt m att jag inte är gravid detta försök heller. Beräknad ny BIM 21/7
Försök 7
Hoppar in här! :)
Hur ofta har ni sex? Är på försök 1. Vi kör på varannan dag men det känns för sällan OM jag skulle ha ägglossning en dag vi inte har sex.
Sperman kan ju finnas kvar men det känns ju som att varannan dag inte är så ofta. Samtidigt är nog det den mängden vi är sugna på att göra.