Inlägg från: Anonym (EL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EL)

Bim Juli 2016

Hej! Hoppar in här. Mensen kom precis så ingen lycka i maj blir andra försöket nu. Dock är vi borta och firar midsommar mitt i skogen med hela sambons släkt under hela ägglossningen sä vi får se hur vi löser det sambon tyckte vi kunde knata in i skogen men hade det kommit fram en Björn och flåsat en i bakhuvudet hade det liksom förstört stämningen.... Haha.

• Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-10 21:59:58 följande:

Haha måste ju gå o smita iväg eller har ni inget eget rum där? Dont have To be a screemer haha

Alltså jag brukar ju yla som en varg och... haha. Jodå, vi har eget rum. Men vi delar det och sägen med vår tvååring så aint no woopwoop there Men det löser sig.
  • Anonym (EL)
    Kynisen skrev 2016-06-10 20:42:42 följande:

Jag hade oxå så starka symptom att jag till och med köpte lite mammakläder (hahaha) helt galet hur kroppen jan luras. Funderar på om det faktiskt blev befruktat men bara inte fastnade... Men men påt igen och hoppas på bättre lycka denna gång.

Haha, i feel you. Jag fick någon knäpp och tänkte "kan ju lika gärna ringa barnmorska redan nu och boka in en tid. Jag är ju garanterat gravid". Jag var ytterst ogravid.
  • Anonym (EL)
    emzerus skrev 2016-06-11 18:20:04 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här i tråden och hoppas att juli blir en bra månad! Har försökt att få vårt första barn sen i september 2014 o hittills har det alltså inte gått. Blivit gravid hela 6 gånger men fått tidiga missfall gång på gång. Utredning gjord men visar inte på några som helst fel så det är "bara" att kämpa på! Någon gång ska det väl ändå bli vår tur tänker jag....och det är det som får oss att orka!

Åh. Det låter som ni haft det väldigt kämpigt. Håller tummarna stenhårt för att juni är er månad
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-11 09:24:21 följande:

Ta med en liten madrass till er 2åring så har ni sängen själva woopwoop löst haha

Haha, vi kanske kan skjuta ut henne utanför dörren undertiden
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-12 16:26:08 följande:

Min svärmor har varit lite sjuk fram och tillbaka men har nu börjat piggna på sig ordentligt men samtidigt har släktingar från utlandet bestämt sig för att komma väldigt pltsligt och självklart prickar dom in min ägglossning....pffff....jätteglad över att dom ska komma men kunde dom inte väntat några dagar tiill haha, vi fick reda på det idag att förmodligen så dimper dom ned på torsdag...EXAKT den dagen ägglossningen förväntas komma nu hoppas jag till max att den kommer på onsdag och att maken hinner komma hem på lunchen på torsdagen om det nu är så att den råkar komma då......SNÄLLA LÅT DEN KOMMA PÅ TISDAG...men har typ inte kommit dag14 på många många månader så förväntar mig inte att ha den turen med mig...så förstår nu till 100% er som prata om att ha släkt med släktningar i närheten SPECIELLT dom nyfikna...

Alltså I feel you. Min syster kom förbi lite spontant förra månaden. ALLA min fertila dagar.. Haha!
  • Anonym (EL)
    Dalkullan92 skrev 2016-06-13 06:56:23 följande:

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

Woho! Håller tummarna.
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-13 18:02:57 följande:

Så typiskt, nu verkar det som att flyget kommer torsdag kväll o det betyder förhoppningsvis dom kommer sova hos min mans mamma just den natten men pga andra själv ska dom bo här resterande.....3VECKORNA! Haha tack! Men förhoppningsvis så hinner ägglossningen passera, hoooppas!

Om inte annat får ni sätta hasp på sovrumsdörren
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-14 06:18:34 följande:

Ägglossning idag YES! wohooo!!!

WOHO! Kö ba!
  • Anonym (EL)
    Preggo87 skrev 2016-06-14 13:50:03 följande:

Mest fertila dagarna nu. Idag kommer min pojkvän och jag inte ses och inte imorgon heller. Enligt appen har jag ÄL på torsdag. Hoppas att vi hinner ses och få till det på torsdag. Sen kommer han åka bort i jobb lördag-söndag (eller om han åker redan efter jobb på fredag) :( ska inte tänka för mycket men NÄÄÄR ska det bli min tur att få chans att plussa?! :/

Åh sä tråkigt vi har också lite trixigt att få ihop det de kommande månaderna.
Svar på tråden Bim Juli 2016