Hur ofta äter ni pizza/McDonalds?
I min familj äter vi pizza 2 gånger varannan vecka och McDonalds 2 gånger de veckorna vi inte äter pizza. =) hur ofta äter ni pizza/McDonalds? =)
I min familj äter vi pizza 2 gånger varannan vecka och McDonalds 2 gånger de veckorna vi inte äter pizza. =) hur ofta äter ni pizza/McDonalds? =)
Fan va många som tar sig en burgare eller pizza ibland verkar känna skuld över det. Jag käkar burgare och pizza ibland för det e jäkligt gott och dessutom smidigt. That's it. :P
Blir nog BK var tredje vecka ca.
Pizza minns jag inte när vi köpte senast, vi lagade egen förra gången.
Köper hellre asiatiskt, vi har fått en ruskigt god kedja här nu, Wok Express.
Fan va många som tar sig en burgare eller pizza ibland verkar känna skuld över det. Jag käkar burgare och pizza ibland för det e jäkligt gott och dessutom smidigt. That's it. :P
Köpt pizza, fryst, kanske en gång per år.
Hamburgare från kedjorna händer nästintill bara om vi ska åka långt, några gånger per år.
Man ska inte läsa den här tråden, nu vill jag ha köpepizza!!
Gissar på var tredje vecka i snitt under ett år, mer på vår och höst när vi åker till landet på fredagseftermiddagarna (då är det smidigt att stanna på McD på vägen eller plocka upp en pizza när man kommer fram), mindre under sommar och vinter.
Fast i "Supersize me" levde ju snubben uteslutande på burgare. Lite för mycket av det goda kanske?!
Men en burgare från Donken mfl eller en pizza eller en kebab nån gång ibland e ju lugnt. Fan man måste ju få njuta av livet också. Eller hur?
Har jag sagt nåt annat?
Snubben i "Supersize me" levde på enbart burgare under längre period och mådde dåligt av det. Men att käka en burgare i månaden e ju nåt helt annat.
Överdriven oro e knappast heller bra för hälsan.
Förstår inte varför du moral predikar så över mig. Jag tränar så gott som dagligen, e smal & vältränad, ingen tobak, nästan ingen alkohol, äter mat som e lagad från grunden nästan dagligen med stor andel frukt & grönt. Blir nån hamburgare, ibland 2 på en månad. Nån pizza ibland.
Jag e 18 & mår bra.