BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Jag kommer bli erbjuden KUB men vet inte om jag kommer göra det. Det går åt en hel dag eftersom sjukhuset här inte gör det utan jag måste till ett annat ganska många timmar bort, och det görs så tidigt att jag inte vet hur jag skulle motivera ev ledighet för chefen...
Idag ska jag på trepartsamtal ang min pågående sjukskrivning. Varit vaken sen 5. Ångest och ont i mage jag vet inte ens vad jag hoppas på att detta ska leda till...
Grattis, har med fått bf 20/2 av bm och gyn. :) har en son sen nov 15 så ska bli intressant att se vad det blir av denna lilla räka:) kul med en av varje, vad har du för känsla kring denna bebis?
Slänger in en bild på mil lilla plutt :) vecka 8 hjärtat slog
Vaknade imorse upp med svullen mage, andfådd av att gå med barnen till dagis. Undra hur den här graviditeten kommer bli om det redan blivit såhär:p
Första besöket hos barnmorskan om 1 vecka :)
Testade ju positivt igår.... Fortfarande inte min BIM så nivåerna är väl låga än? Idag ville jag försäkra mig men då fick jag inget streck.... Nu är jag så orolig...... Typ panik.
Ska jag våga gå på magkänslan och att "ett plus är ett plus".... Ska testa igen imorrn. Försöka hålla mig från att testa mina två sista test redan idag.
Nu har jag bokat in ett vul om några veckor, kommer vara på 7+5 då så då borde man se hjärtat slå om allt är som det ska, känner mig orolig då jag fortfarande har sån stark värk och även värk över äggstockarna.
Usch kan 3 veckor få gå fort nu...
Halloj! Plussade i förra veckan, första barnet. Beräknad 9feb. Försökt i 1 år och kan knappt tro att de är sant, försöker nästan förneka de lite. Hade velat göra ultraljud för att känna mig säker men antar att jag får vänta ett bra tag, för de är väl inget man får bestämma över.. har en liten fråga. När man har en app som visar vilket vecka man är i. Min visar just nu 7 (6+5) är man i vecka 6 eller 7? Varför står de 7 och sedan 6? ????
Jag fick ett tidigt MF. Känns ju skit men nu tusan ska vi försöka igen. Nu vet vi säkert att vi vill ha en trea..........
Halloj! Plussade i förra veckan, första barnet. Beräknad 9feb. Försökt i 1 år och kan knappt tro att de är sant, försöker nästan förneka de lite. Hade velat göra ultraljud för att känna mig säker men antar att jag får vänta ett bra tag, för de är väl inget man får bestämma över.. har en liten fråga. När man har en app som visar vilket vecka man är i. Min visar just nu 7 (6+5) är man i vecka 6 eller 7? Varför står de 7 och sedan 6? ????
När får man göra VUL? Samtidigt som inskrivningen?
Jag ska på inskrivning nästa fredag. Vill ju så gärna se att det finns något där för det är fortfarande så väldigt overkligt för mig. Kan ju inte vänta till RUL, för det sker väl först i vecka 18-20?