Inlägg från: Gamlamamman |Visa alla inlägg
  • Gamlamamman

BF Februari 2017

Svansjön skrev 2016-12-20 23:24:29 följande:

Ja tydligen. Bebis har legat med huvudet nere i 4 veckor nu. Bm sa att den fixerat sig, jag fick själv känna huvudet. Hon sa att den här kommer inte vända på sig.

Superhäftigt ju! Lite som ett kvitto på att det inte är så lång tid kvar. ;)
  • Gamlamamman
    micjos skrev 2016-12-21 11:53:20 följande:

Hur mår ni som har bf i slutet av feb? Själv börjar jag tycka att det känns tungt och bökigt. Ont i ryggen och flåsig som bara den. Längtar som en galning till en julskinkmacka ;)

Bf 18:e. Börjar känna mig tyngre o otympligare. Dock känns det ändå ok. Men det kan ju hända ytterligare en del på dessa två månader. ;)
  • Gamlamamman
    stor grön drake skrev 2016-12-21 11:27:49 följande:

Lova gillar jag Nova, Tova och Neva är lite samma stil,

Haha. Du prickade nästan exakt in mina två andra tjejers namn. ;)
  • Gamlamamman
    Applerose skrev 2016-12-21 13:22:07 följande:

Bf 22/2, jag tycker det går upp och ner hur jag känner mig. Kan ibland få ngn form av låsning på ena sidan ländrygg/benet, mer att det hugger till.

Har ni andra sammandragningar eller så? Jag får ibland när jag bara ligger stilla å även när jag går.

Ha en fin dag! :)

Det går upp o ner här med. Sammandragningar till o från. Också väldigt varierande. Tror mig tycka att jag hade en igår som gjorde småont. Annars bara som vanligt. Vissa dagar kan jag gå snabbt. Andra dagar går jag tjugo meter o får en sammandragning.
  • Gamlamamman
    Camiswe skrev 2016-12-21 15:17:14 följande:

Gnälla lite bara... 

Är så trött på att må illa och att allmänt känna mig seg och ur fas...

Bläääää

Är du ff graviditetsillamående? Då förstår jag att du är less din stackare. :(
  • Gamlamamman

Jobbar på kontor m bf 18/2. Hade tänkt jobba till sista jan men som det känns nu kan det nog bli längre än så. Mår ftf väldigt bra tack o lov. :)

• Gamlamamman
    stor grön drake skrev 2016-12-31 13:54:26 följande:

Gott nytt år allihop

Snart, snart har vi våra små hjärtan på utsidan <3

Tack detsamma!

Ja, det känns helg surrealistiskt. :)
  • Gamlamamman
    Svansjön skrev 2017-01-01 09:59:00 följande:

Gott Nytt År!

Min man sa att jag var tvungen att korka igen till 2017, jag klarade det :D

Nu känns det definitivt som nedräkningen börjat!

Haha. Ja, det känns bättre nu när man vet att det blir ett 2017-barn. :)
  • Gamlamamman

Forst nu senaste veckorna, 33+2 idag, som jag känt av sammandragningar m molvärk. Tre gånger totalt tror jag. Annars sammandragningar utan värk. Väldigt oregelbundet. Tycker det är så häftigt att kroppen förbereder sig. Helt otroligt att det funkar som det gör.

Svar på tråden BF Februari 2017