BF Februari 2017
Ja tydligen. Bebis har legat med huvudet nere i 4 veckor nu. Bm sa att den fixerat sig, jag fick själv känna huvudet. Hon sa att den här kommer inte vända på sig.
Ja tydligen. Bebis har legat med huvudet nere i 4 veckor nu. Bm sa att den fixerat sig, jag fick själv känna huvudet. Hon sa att den här kommer inte vända på sig.
Hur mår ni som har bf i slutet av feb? Själv börjar jag tycka att det känns tungt och bökigt. Ont i ryggen och flåsig som bara den. Längtar som en galning till en julskinkmacka ;)
Lova gillar jag Nova, Tova och Neva är lite samma stil,
Bf 22/2, jag tycker det går upp och ner hur jag känner mig. Kan ibland få ngn form av låsning på ena sidan ländrygg/benet, mer att det hugger till.
Har ni andra sammandragningar eller så? Jag får ibland när jag bara ligger stilla å även när jag går.
Ha en fin dag! :)
Gnälla lite bara...
Är så trött på att må illa och att allmänt känna mig seg och ur fas...
Bläääää
Jobbar på kontor m bf 18/2. Hade tänkt jobba till sista jan men som det känns nu kan det nog bli längre än så. Mår ftf väldigt bra tack o lov. :)
Gott nytt år allihop
Snart, snart har vi våra små hjärtan på utsidan <3
Gott Nytt År!
Min man sa att jag var tvungen att korka igen till 2017, jag klarade det :D
Nu känns det definitivt som nedräkningen börjat!
Det ska bli så spännande att se vem av oss i gruppen som får först. Kul! :)
Forst nu senaste veckorna, 33+2 idag, som jag känt av sammandragningar m molvärk. Tre gånger totalt tror jag. Annars sammandragningar utan värk. Väldigt oregelbundet. Tycker det är så häftigt att kroppen förbereder sig. Helt otroligt att det funkar som det gör.