• Anonym (Pullad)

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Efter att blivit fingrad i analen vill jag veta om min ons var onormal eller hör det till vanligheten att ens ons får för sig att stoppa in ett finger i analen på killen och gör det och tycker att det är helt ok?

Jag har haft mycket sex med många men min senaste ons gjorde mig helt paff av förvåning då hon, medan jag ligger på ryggen och hon suger av mig, helt plötsligt säger till mig dra upp och sära på benen för hon vill även slicka mig längre ner/bak! Vilket hon gjorde och det kändes fantastiskt! Men det som jag var oförbredd på var att hon efter en stunds slickande helt utan förvarning stoppade in ett finger i mig!!!! Jag hoppade upp och frågade vad gör du? Hon svarar förvånat "vaddå, gillar du inte det? "

Nu sitter jag här och undrar om någon mer än jag här har blivit överaskad av sin ons/partner på något sätt, sexvägen?

• Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen
  • Anonym (Pullad)
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-28 13:59:49 följande:

Är jag dum nu om jag påstår att det är skillnad på ett finger(eller tunga, eller penis) i röven på en tjej mot en kille? Jag är kille, och jag har aldrig känt ett behov av att få ett finger där. När jag upplevt det med en tjej som bara var och pillade runt tyckte jag det var obehagligt. Men tjejer brukar fråga efter det, i alla fall de jag vart med. Även de som inte vill att man skall stoppa in snoppen där vill ju alltid bli slickade eller smekta där.

• Anonym (Va)
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-28 15:16:16 följande:
    Usch:( Kan tänka mig att det är jobbigt. Tjejer och kvinnor kan vara väldigt elaka. Jag tror ju knappast att vi män skulle göra samma sak, jag har vart med om att vaginan ser ut som ett streck eller har varit jättehårig. Det är inte alls trevligt, men aldrig att jag skulle påtala det utan man håller god min och gör det man skall ändå. Jag skulle aldrig såra någon så genom att skratta eller visa att jag blir äcklad. 
    Vaddå ser ut som ett streck?
  • Anonym (1)

inte så unikt kanske ,men jag hade ett ons som jag redan innan vi startade, insåg nog inte skulle bli så bra. Killen var inte alls min typ egentligen. Gav det en chans ändå. Började efter en stund i princip skratta för killen bytte ställning ungefär var 15:e sekund! Som om han skulle visa upp hela sitt register för mig. Jag blev bara mer och mer avtänd för varje byte. Jag tappade fokus lite varje gång han avbröt och skulle ändra. Slängde runt med mig på sängen på olika vis till sa jag att nu räcker det. 
    Han gav sig lite förvånat, jag försökte att inte skratta åt honom och tackade för mig. 

• fae
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-28 13:59:49 följande:

Är jag dum nu om jag påstår att det är skillnad på ett finger(eller tunga, eller penis) i röven på en tjej mot en kille? Jag är kille, och jag har aldrig känt ett behov av att få ett finger där. När jag upplevt det med en tjej som bara var och pillade runt tyckte jag det var obehagligt. Men tjejer brukar fråga efter det, i alla fall de jag vart med. Även de som inte vill att man skall stoppa in snoppen där vill ju alltid bli slickade eller smekta där.

Svar ja. Jätte. Dum.
  • fae
    Anonym (Va) skrev 2016-05-29 18:46:26 följande:

Ta ingen notis om den personens inlägg, det ena är ju värre än det andra.
  • Anonym (svullo)
    Anonym (Va) skrev 2016-05-29 18:46:26 följande:
    Ja, ett streck. För att se de inre blygdläpparna måste man pilla isär de yttre. Utanpå syns inget annat än ett streck, inte något som sticker ut. Det är högst oattraktivt med kvinnokön som ser ut så.
  • Ordinär Man

Hon: Vill du kissa på mig?

Jag: Eh, nej ...

Hon: Du får om du vill.

Det var när jag var ung och fortfarande oskuldsfull. Även om jag nog visste att det kunde förekomma, trodde jag knappast att det var något man kunde gilla.

Jag tackade nej, och så blev det inget mer.

• Anonym (Gillar wet)
    Ordinär Man skrev 2016-05-29 20:29:19 följande:
    Hon: Vill du kissa på mig?
    Jag: Eh, nej ...
    Hon: Du får om du vill.

Det var när jag var ung och fortfarande oskuldsfull. Även om jag nog visste att det kunde förekomma, trodde jag knappast att det var något man kunde gilla.

Jag tackade nej, och så blev det inget mer.
    Som undergiven förstår jag helt och hållet att man kan gilla sånt. Skulle ju själv gärna träffa en kvinna som vill kissa i min mun och tvinga mig svälja. Dock är det väl knappast något som man efterfrågar första kvällen utan det kan ju komma upp en bit in i en relation och läggs nog fram ganska försiktigt.
  • Ordinär Man
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 16:10:13 följande:

Som undergiven förstår jag helt och hållet att man kan gilla sånt. Skulle ju själv gärna träffa en kvinna som vill kissa i min mun och tvinga mig svälja. Dock är det väl knappast något som man efterfrågar första kvällen utan det kan ju komma upp en bit in i en relation och läggs nog fram ganska försiktigt.

Det var en liten bit in i relationen. Men det var som sagt ett bra tag sen. Nu hade jag väl givit det en chans bara för att se hur det skulle kännas att göra det, och skulle inte platsa på någon sjukaste lista. Jag är inte KD direkt. Men då var det verkligen något som kändes "men det gör man väl inte".
  • Anonym (Gillar wet)
    Ordinär Man skrev 2016-05-30 18:20:55 följande:
    Det var en liten bit in i relationen. Men det var som sagt ett bra tag sen. Nu hade jag väl givit det en chans bara för att se hur det skulle kännas att göra det, och skulle inte platsa på någon sjukaste lista. Jag är inte KD direkt. Men då var det verkligen något som kändes "men det gör man väl inte".
    Tyvärr är det nog rätt många som skulle reagera just så och kanske avsluta relationen utöver att man får ett nej på att uppleva sin fantasi i verkligheten. Därför blir det ju lätt att man drar sig för att ens berätta om vad man tänder på.

Synd att så många ska ha så svårt för att vissa har lite mer udda preferenser och då är väl inte ens kisssex speciellt ovanligt längre vad jag förstått. Man väljer ju liksom inte vad man går igång på så jag fattar inte varför man ska reagera så hårt på vad ens partner önskar uppleva såvida det inte handlar om att personen lever ut något trots att det är skadligt för andra. Att säja nej är ju inget konstigt, men att dumpa eller ser ner på någon för det tycker jag är helt fel.
  • Ordinär Man
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 18:55:59 följande:

Tyvärr är det nog rätt många som skulle reagera just så och kanske avsluta relationen utöver att man får ett nej på att uppleva sin fantasi i verkligheten. Därför blir det ju lätt att man drar sig för att ens berätta om vad man tänder på.

Synd att så många ska ha så svårt för att vissa har lite mer udda preferenser och då är väl inte ens kisssex speciellt ovanligt längre vad jag förstått. Man väljer ju liksom inte vad man går igång på så jag fattar inte varför man ska reagera så hårt på vad ens partner önskar uppleva såvida det inte handlar om att personen lever ut något trots att det är skadligt för andra. Att säja nej är ju inget konstigt, men att dumpa eller ser ner på någon för det tycker jag är helt fel.

Ingen av oss dumpad. Men det blev väl lite obekvämt på vi träffades helt enkelt inte mer. Visst kunde jag väl ha reagerat bättre, förstår jag ju i efterhand. Då blev det bara pinsamt. Får hoppas att hon inte blev för avskräckt, och att hon lärt sig framföra det mera smidigt.
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 16:10:13 följande:
    Det tog ca 1,5 år efter vi träffades för mig och min fru att komma dit, även om vi gått via att kissa på handen på vägen dit. Men oberoende vad man gillar är det viktigaste att våga prata med varandra..
  • Anonym (Gillar wet)
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2016-05-30 20:24:03 följande:
    Det tog ca 1,5 år efter vi träffades för mig och min fru att komma dit, även om vi gått via att kissa på handen på vägen dit. Men oberoende vad man gillar är det viktigaste att våga prata med varandra..
    Jo, jag försöker ju att få fram det hela på något sätt i de flesta fall trots risken för dåliga reaktioner. Fast eftersom jag tänder på att kvinnan ifråga gillar och tänder på att utsätta mig för handlingen och inte bara att hon ställer upp på det så handlar det ju mer om att berätta att jag gillar saker i den riktningen och att det är något jag inte skulle bli sur på henne om hon gör på mig och sedan hoppas på det bästa.
  • vargveum
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 20:35:26 följande:

Jo, jag försöker ju att få fram det hela på något sätt i de flesta fall trots risken för dåliga reaktioner. Fast eftersom jag tänder på att kvinnan ifråga gillar och tänder på att utsätta mig för handlingen och inte bara att hon ställer upp på det så handlar det ju mer om att berätta att jag gillar saker i den riktningen och att det är något jag inte skulle bli sur på henne om hon gör på mig och sedan hoppas på det bästa.

Intressant. När det introduceras som en dominanshandling tänker jag mig att dominanten är pådrivande. Men jag tror jag förstår hur dialogen kan se ut, jag är själv inte 24/7.
  • Anonym (Gillar wet)
    vargveum skrev 2016-05-30 20:52:59 följande:
    Intressant. När det introduceras som en dominanshandling tänker jag mig att dominanten är pådrivande. Men jag tror jag förstår hur dialogen kan se ut, jag är själv inte 24/7.
    Det kan nog variera. Är den dominanta partner ganska ny och lite ovan och osäker så kan det ju lätt bli att den undergivna partnern blir mer påtrivande än vad som alltid är önskvärt. Fast då handlar det för min del mer om att få henne att våga testa det hon får för sig och vill experimentera med samt vänja sig vid det och känna att det är ok snarare än att specifikt få henne att göra någon viss specifik handling. Sedan kan man ju alltid nämna att man går igång på att bli utsatt för och tvingad till saker inom förnedring och dylikt och se om hon nappar och vill prova. Men ger det henne inget och jag märker att hon inte verkar gilla det får jag ju helt enkelt leva utan den biten såklart. Handlar mer om känslan att hon verkligen vågar ta för sig än om handlingen i sig för min del.
  • vargveum
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 21:01:23 följande:

Det kan nog variera. Är den dominanta partner ganska ny och lite ovan och osäker så kan det ju lätt bli att den undergivna partnern blir mer påtrivande än vad som alltid är önskvärt. Fast då handlar det för min del mer om att få henne att våga testa det hon får för sig och vill experimentera med samt vänja sig vid det och känna att det är ok snarare än att specifikt få henne att göra någon viss specifik handling. Sedan kan man ju alltid nämna att man går igång på att bli utsatt för och tvingad till saker inom förnedring och dylikt och se om hon nappar och vill prova. Men ger det henne inget och jag märker att hon inte verkar gilla det får jag ju helt enkelt leva utan den biten såklart. Handlar mer om känslan att hon verkligen vågar ta för sig än om handlingen i sig för min del.

Vet hur du menar. Fast från andra hållet då...
  • prospicientia
    Ordinär Man skrev 2016-05-30 18:20:55 följande:
    Det är ett misstag att normera och värdera vilka aktiviteter som är okej så länge det inte finns någon reel anledning till det. Att bajsa på varandras kroppar kanske t.ex. skulle kunna medföra vissa risker eftersom avföring kan innehålla farliga mikroorganismer. 

Med detta sagt så ska man heller aldrig överskrida sina egna gränser. Man skall aldrig göra någonting man innerst inne inte vill. Jag fick utlösning i en behålare i tonåren en gång bara för att stilla en tjejs nyfikenhet. Det kändes inte alls bra efteråt. Jag gjorde det bara för att vara snäll mot henne och hade inte frågat mig själv om det kändes okej för mig. 
Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen