• Anonym (Pullad)

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Efter att blivit fingrad i analen vill jag veta om min ons var onormal eller hör det till vanligheten att ens ons får för sig att stoppa in ett finger i analen på killen och gör det och tycker att det är helt ok?

Jag har haft mycket sex med många men min senaste ons gjorde mig helt paff av förvåning då hon, medan jag ligger på ryggen och hon suger av mig, helt plötsligt säger till mig dra upp och sära på benen för hon vill även slicka mig längre ner/bak! Vilket hon gjorde och det kändes fantastiskt! Men det som jag var oförbredd på var att hon efter en stunds slickande helt utan förvarning stoppade in ett finger i mig!!!! Jag hoppade upp och frågade vad gör du? Hon svarar förvånat "vaddå, gillar du inte det? "

Nu sitter jag här och undrar om någon mer än jag här har blivit överaskad av sin ons/partner på något sätt, sexvägen?

• Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen
  • Anonym (Pullad)

Fast nu tror jag att min erfarenhet slår din, för tidig utlösning går inte att jämföra med finger i röven på en kille, faktiskt!

fae skrev 2016-05-25 20:13:12 följande:

Sjukt och sjukt. Räknas han som kom på 18 sekunder och tyckte det var asnice? Jag trodde på allvar det var skämt.

I övrigt. Fingra ett engångsligg i röven känns osannolikt här. Men det var väl bra att du sade ifrån att du inte gillade det. Kanske hon kommunicerar sin rövfingerönskan med nästa snubbe.

• Anonym (Pullad)

Haha slicka utanpå med tungan är väl inte samma sak som ett finger i analen, eller?

Anonym (Slickad) skrev 2016-05-25 20:32:23 följande:

Nåja, du hade ju redan godkänt stt hon slickade dig analt, vilket hon ju faktiskt bad om lov om att få göra. Att köra på med ett finger sedan känns som ett naturligt nästa steg. Känner du dig då inte bekväm är det ju bara att säga till, ska man hela tiden behöva fråga om varje sak man gör blir det lite avtändande i mina ögon. Men det är ju såklart en personlig uppfattning.

• Anonym (Filippa)

Har nog inte varit med om något sjukt inser jag. Däremot har jag vid några få tillfällen hamnat i säng med män som varit extremt kassa, eller snarare egotrippade. Typ in-ut-sprut och trott att jag var nöjd med det, varit kassa på smek och slick - eller, ännu värre, den typen som inte tycks få ut någonting av att uppleva tjejens njutning utan gör det mest pliktskyldigt.

Fast det är ju knappast sjukt, bara så fruktansvärt osexigt, tråkigt och avtändande.

• Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Pullad) skrev 2016-05-25 17:36:20 följande:

jag hoppade upp och frågade vad gör du? Hon svarar förvånat "vaddå, gillar du inte det? "

Nu vart man ju nästan lite nyfiken här... Nå, vad svarade du när hon frågade det? ;)
  • prospicientia
    Anonym (Filippa) skrev 2016-05-26 15:33:25 följande:

Har nog inte varit med om något sjukt inser jag. Däremot har jag vid några få tillfällen hamnat i säng med män som varit extremt kassa, eller snarare egotrippade. Typ in-ut-sprut och trott att jag var nöjd med det, varit kassa på smek och slick - eller, ännu värre, den typen som inte tycks få ut någonting av att uppleva tjejens njutning utan gör det mest pliktskyldigt.

Fast det är ju knappast sjukt, bara så fruktansvärt osexigt, tråkigt och avtändande.

Det är tråkigt att det är så många killar som inte sätter så högt värde på tjejer.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Filippa) skrev 2016-05-26 15:33:25 följande:

Ja fy fan för såna män, finns inget kassare. Dom bästa älskarna är alltid dom som tänder på att se och höra tjejen njuta. 

Det sjukaste jag varit med om var en kille som liksom drog mig i blygdläpparna istället för att smeka mig. När jag frågade vad han höll på med svarade han "Ligg bara still, jag vet vad jag gör".  
  • Anonym (37)

Det beror ju på vad man menar med det sjukaste, det som är sjukt för dig kanske inte är sjukt för mig Tungan ute

Då jag lever i öppen relation och inom BDSM så finns det både ett och annat som jag testat på.

Det mest "sjuka" eller för min del en av de häftigaste grejer jag varit med om måste vara de gånger jag blivit dominerad av fler än en eller kört rapeplay. För att inte tala om hur jag blir sjukt kåt av att bli rejält smiskad så jag är blå i veckor efter. 

• Anonym (Pullad)

Håller med dig och jag berättade om det som jag ansåg var sjukt för en ONS! Din tröskel kanske är lägre och därmed anses det mesta normalt sexosocialt, så du får berätta om vad som har förvånat dig!

Anonym (37) skrev 2016-05-26 20:41:08 följande:

Det beror ju på vad man menar med det sjukaste, det som är sjukt för dig kanske inte är sjukt för mig 

Då jag lever i öppen relation och inom BDSM så finns det både ett och annat som jag testat på.

Det mest "sjuka" eller för min del en av de häftigaste grejer jag varit med om måste vara de gånger jag blivit dominerad av fler än en eller kört rapeplay. För att inte tala om hur jag blir sjukt kåt av att bli rejält smiskad så jag är blå i veckor efter. 

• Anonym (Pullad)

What?

Anonym (blää) skrev 2016-05-25 18:14:19 följande:

Hade ONS gjort så på mig så hade hon åkt på en flatnäve!

Lite jävla respekt har man väl för nån man inte känner och VET om denne gillar bajssex eller inte.

• Anonym (Också pullad...)

Nu är jag i och för sig tjej, kanske anses mer "normalt" att en kille gör så på en tjej än tvärt om. Men jag var med en kille i helgen som helt utan förvarning började pulla mig där bak...Jättehårt. Visst, jag gillar fingrar där, men inte bara pang på! Herregud, kunde omöjligt bli kåt när han höll på sådär. Sen försökte han även köra analt, han ville ta mig bakifrån och jag trodde inte han menade det hålet?? Han trodde liksom att det bara går att köra in den där. Helt porrskadad. Gick inte bra alls det där sexet :/ 
    Jag ville inte vara elak heller så sa inget. Kanske dumt av mig men han var nog bara extremt oerfaren, han verkade vara en ganska fin kille egentligen. Synd. 

Mitt ex älskade att slicka mig där bak, det var underbart verkligen! Tror dock inte att jag skulle kunna slicka en man där :P 

Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen