Inlägg från: prospicientia |Visa alla inlägg
  • prospicientia

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Anonym (Filippa) skrev 2016-05-26 15:33:25 följande:

Har nog inte varit med om något sjukt inser jag. Däremot har jag vid några få tillfällen hamnat i säng med män som varit extremt kassa, eller snarare egotrippade. Typ in-ut-sprut och trott att jag var nöjd med det, varit kassa på smek och slick - eller, ännu värre, den typen som inte tycks få ut någonting av att uppleva tjejens njutning utan gör det mest pliktskyldigt.

Fast det är ju knappast sjukt, bara så fruktansvärt osexigt, tråkigt och avtändande.

Det är tråkigt att det är så många killar som inte sätter så högt värde på tjejer.
  • prospicientia
    Anonym (Love) skrev 2016-05-26 20:40:02 följande:
    Det sjukaste jag varit med om var en kille som liksom drog mig i blygdläpparna istället för att smeka mig. När jag frågade vad han höll på med svarade han "Ligg bara still, jag vet vad jag gör".  
    LOL!!!
  • prospicientia
    Anonym (Också pullad...) skrev 2016-05-26 22:41:06 följande:
    Ja eller hur! Nej jag mumlade något om att jag inte kände mig bekväm i den ställningen. 
    Skulle verkligen sagt ifrån! Är alldeles för snäll och tyckte synd om honom. Sa lite försiktigt att han var hårdhänt men han verkade inte fatta vinken. 
    Men alltså, jag blir så irriterad på sånt här. Vad då "porrskadad"? Tjejer är väl inte leksaksdockor i heller? 
  • prospicientia
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-26 23:19:07 följande:

Jag träffade en betydligt yngre tjej som ville allt utom vaginalsex. Det var ok med tunga och fingrar på klitoris och runt i området, men inte penisen och ingen penetration. Penisen var välkommen i stjärten och munnen men inte där.

Hon ville vara oskuld på bröllopsnatten med den hon skulle gifta sig med och hade skruvade men väldigt bestämda ideer om hur vi kunde ha sex ändå. Det var nog mitt livs bästa halvår dessutom, men tyvärr ville hon gifta sig med en snubbe hon inte ens träffat istället för mig. Annan kultur osv. 

Nej, vad dumt!! * tar mig för pannan * 
  • prospicientia
    Ordinär Man skrev 2016-05-30 18:20:55 följande:
    Det var en liten bit in i relationen. Men det var som sagt ett bra tag sen. Nu hade jag väl givit det en chans bara för att se hur det skulle kännas att göra det, och skulle inte platsa på någon sjukaste lista. Jag är inte KD direkt. Men då var det verkligen något som kändes "men det gör man väl inte".
    Det är ett misstag att normera och värdera vilka aktiviteter som är okej så länge det inte finns någon reel anledning till det. Att bajsa på varandras kroppar kanske t.ex. skulle kunna medföra vissa risker eftersom avföring kan innehålla farliga mikroorganismer. 

Med detta sagt så ska man heller aldrig överskrida sina egna gränser. Man skall aldrig göra någonting man innerst inne inte vill. Jag fick utlösning i en behålare i tonåren en gång bara för att stilla en tjejs nyfikenhet. Det kändes inte alls bra efteråt. Jag gjorde det bara för att vara snäll mot henne och hade inte frågat mig själv om det kändes okej för mig. 
Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen