Är jag en hemsk människa?
Då ska man tänka lika om bonusbarn då ? Dom finns ju för att mamman exet o pappan haft sex ? Fy ska man påminnas om att dom haft sex med varandra så fort man ser barnen ?
Då ska man tänka lika om bonusbarn då ? Dom finns ju för att mamman exet o pappan haft sex ? Fy ska man påminnas om att dom haft sex med varandra så fort man ser barnen ?
Såklart du fick en pik av svärmor. Och andra här. De som inte själva leder i situationen har en förmåga att ständigt ha åsikter om det. Svärmor ska ge blanka sjutton i vad ni gör i ert hem och vilka saker ni väljer att ha framme. Svärmor sörjer säkert den trasade relationen för svärmor är lite inskränkt. Jag tycker du ska säga till din man att hon pikade dig kring det, och att han ska hålla en liten föreläsning för henne om respekt och vem som är den viktigaste i hans liv nu. Nummer 2or (jag är en sådan också) förväntas oftast ta väldigt mycket skit från både den ena och den andra, man ska bara acceptera att bli jämförd och åsidosatt - nej men självklart ska vi sitta och prata om hans ex en hel middag, det låter jättekul och bra!
Nej, nobody puts baby in the corner. Kan du säga åt henne själv om han inte gör det?
TS, det gör dig inte till en hemsk människa. Bara till en onödigt svartsjuk sådan, för att svara på frågan-.
Nej du är varken hemsk eller löjlig TS. Lika normalt att ta bort en staty som representerar ett avslutat äktenskap som det är att ha tagit av sig vigselringen. Att ha den framme för svärmors skull när inte ens din man bryr sig om den vore ju helt knäppt.