Våran pappa struntar i oss barn :(
Det lånet borde då vara gemensamt och inte något bara dina mamma får betala.
Det lånet borde då vara gemensamt och inte något bara dina mamma får betala.
Hej. Vi har läst i pappas tråd och det är både hemskt och ledsamt att läsa och om han kommer och ber om förlåtelse så kommer vi att förlåta och det kommer mamma göra också. Vi är rädda för att mamma håller på att gå i väggen och vi hjälper till så mycket vi kan nu men detta pappa skriver är inte roligt att läsa och jag var med mamma och tittade på morfar efter att han hade dött och det var inte roligt det var morfar men ändå inte och där hade mamma suttit dag efter dag tills han dog. Ibland önskar jag att pappa var död men ändå inte för jag och syskon och andra vill att han blir pappa igen.
[quote=76672909][quote-nick]EnAnonumius skrev 2016-05-30 21:04:58 följande:[/quote-nick]Ja om det är pappan till barnen i den andra tråden så kan ju jag säga så här.
Det är en man som inte bryr sig om innehåll i en person i grunden. En konflikträdd mes som gillar tomma skal som han kan doppa i.
Ja jag vet att det kan låta hämskt att skriva det i denna tråden.
Bäst att tillägga.
Ja barnen är vuxna och ska ha vuxen ansvar och ha delansvar för att relationen med familjen funkar.
Dock så skadar de inte att (om de är pappan till dem som skrivit den andra tråden) att få insikt i hur pappan tänker och resonerar.
[/quote
Pappa har inte varit så här förut detta är något som hänt det senaste året och hur någon kan bli så som han är och skriver är skrämmande. Farmor har sagt att han är så här för att den kvinnan han träffar måste ha vridit om hans huvud och att han kanske är i någon kris och vi alla hoppas att han ska vakna upp och märka att vi alla finns och att vi är hans rätta familj.
Kommer att strunta i och läsa något mera på pappas sida några dagar nu för det blir så jobbigt och det har mina syskon sagt också. Vi vill ha våran pappa tillbaka ju
Pappa kom inte till studenten han sa att han inte ville träffa vår mamma. Han sa att han skulle göra något för den som tog studenten senare och det är inte mitt syskon så intresserad av.
Hur kan man strunta i att ett barn tar studenten?
Mamma ställde upp och gjorde precis allt för att det skulle bli en fin student och vi syskon hjälpte också till men ändå hade mitt syskon som tog studenten nära att gråta.
Haha pappan har skrivit en tråd också? På riktigt? Hur stor är chansen för det? Jag tror inte på detta...
Visst borde han kommit men samtidigt - här försöker han ju uppmärksamma ditt syskon och föreslår att DE ska göra något tillsammans - och det är inte ditt syskon intresserad av?
Om intresset att ha kontakt vore viktigast så borde man väl kunna uttalande en gemensam kompromiss och ta en utsträckt hand?
Det viktigaste var ju - enligt dig - att ta upp kontakten? Eller?
Men fy så dåligt!
Jag vet att han skrev i den andra tråden att han inte ville träffa er mamma.
Men att straffa er barn för det är så lågt man kan sjunka.
TS du och din pappa skriver väldigt lika i stil, har han hjälpt dig mycket med dina läxor genom åren kanske,..?
Men för fan, dumpa honom!
Ja,det KAN vara så. Men det KAN också vara pappan som har skrivit den andra tråden.
Men innan jag vet hur det ligger till med den saken så tänker jag inte spekulera utan tar det bara för vad det är och svarar som om det vore pappan som startat den ena tråden och barnen den andra.