• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (EL)
    Zoey90 skrev 2016-05-28 10:48:29 följande:

Jag känner mig rätt dum som lyckas med en gång. Fick aldrig några helt positiva äl-test och hade bara sex 5 gånger på hela månaden (varit sjuka båda två) och ändå tog det sig med en gång. Känns taskigt mot andra som försöker och försöker.

Delar med mig av lite tur till er här :)

Känn inte så. Med barn nr 1 tog det sig 4 dagar innan mens med oskyddat sex två gånger. Obegripligt ned sant
  • Anonym (EL)

Grattis till plusen hörrni! Här hade jag svagt streck på ÄL-testet idag. Och vi har besök tills måndag..typiskt. Får jag fullt utslag imorgon och vi kan ligga på måndag kanske det går. Vi låg dessutom i torsdags så kanske dom överlevt om ägglossningen blev idag. Hoppas hoppas hoppas.

• Anonym (EL)
    Wictor090719 skrev 2016-05-28 10:24:10 följande:

Blir mkt sexande när min mens slutat, en bebis ska bannemig bli till innan hösten ????.

Vi hoppas ockdå på att får till något innan hösten. Heja oss
  • Tiiffany

Fick tid på måndag (mensdag 4) för att se så äggblåsorna ser bra ut för att börja äta Leteozol i 5 dagar

• Videungen

Nu var det länge sedan jag skrev här i tråden! Lite dels för att den här tråden inte kommer upp i händelser på min sida av ngn anledning? :(

Har precis börjat denna väntan på ÄL då mensen precis slutat. Tror att jag har ÄL som tidigast nästa helg. Vilket är skönt eftersom jag pluggar och är typ färdig då. Då kan jag släppa tanken på att försöka bli gravid när jag har annat att göra liksom :)

Ser verkligen fram emot alla plus här i tråden! Håller tummarna för oss alla :)

• lillagumman85

Idag går jag runt med känslan att "nu kommer mensen" hoppas att den håller dig borta. Har köpt ett cb digital idag som jag tänkte använda imorgon.

Egentligen är det nog för tidigt att testa men men.. jag tar chansen iaf

Borde ha bim på tisdag..

• Fru Ve

Mensen kom idag så jag lämnar den här gruppen. Hade det lite på känn då jag inte haft några direkta symtom senaste veckan. Får köpa nya ÄL-test och köra igen den här månaden. Lycka till allihop och grattis till er som fått ett plus!

• Svelin

Grattis till er som plussat!!

Jag fick precis liite starkare streck på ältestet så om det ökar i samma takt som förra månaden bör jag ha fullt utslag på testet på måndag! Så nu får vi sexa på! :D

• mixXi
    columbus skrev 2016-05-28 11:46:24 följande:

Trodde jag skickade iväg ett svar här men tydligen inte (sorry om det blir dubbelt). När med specifikt hade du ÄL? Dvs hur lång lutealfas har du?

Själv hade jag ägglossning i onsdags (nästan säker i alla fall) så är på ÄL+3 nu och BIM -8. Håller tummarna att det tog sig både för mig och dig! :)

Alltså jag vet ju inte helt 100 när jag har äl. Men de senaste tre månaderna har varit precis identiska. Dvs fertila flytningar typ 4-5 dagar. Sen blir det lotionflytningar och ont i bröstvårtorna och 13 dagar efter den dagen då ömheten i bröstvårtorna kommer så kommer mensen. Så jag gissar att äl är typ dagen innan lotionflytningar och ömma bröstvårtor och då har jag 14 dagars lutealfas =) Blev lite krångligt. Men hade alltså ÄL i torsdags enligt min teori =)
  • Milli_1

Mensen kom idag så nu blir BF f nästa barn om det tar sig exakt samma som flickan vi har. Hade varit lite kul. Bim 24/6 midsommarafton. Nu är vi inne på femte försöket efter missfallet. Flickan vi har tog sig på första o sista graviditeten tog sig på första försöker så detta är så frustrerande....

Grattis till alla som plussat. Hoppas få se fler plus imorgon

Svar på tråden BIM - juni 2016