• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Verro
    Micki88 skrev 2016-05-27 12:50:54 följande:

Du får haka på mitt ha is i magen tåg om du vill ;) vore det inte guld att plussa på morsdag?? :)

Jag hakar oxå på ert morsdag tåg :)
  • Loncelot

Undra hur många gånger om dan jag spanar in följande:
    1.Min fertilitetsapp...
    2.Min vanliga kalender
    3.Familjelivs tråd bim juni...
    4.Min monitor
    Hahaha nån som vill lägga till något haha ;)

• Tiiffany
    Loncelot skrev 2016-05-27 15:03:34 följande:

Undra hur många gånger om dan jag spanar in följande:
    1.Min fertilitetsapp...
    2.Min vanliga kalender
    3.Familjelivs tråd bim juni...
    4.Min monitor
    Hahaha nån som vill lägga till något haha ;)

Jag gör det mesta du skrev, googlar även på allt möjligt tokigt om specialkost för att öka fertilitet, öka chanser osv haha
  • ccccccc

en äl fråga. fick äntligen positivt äl test på dag 23 (första sen missfall och skrapning). fick positivt på kvällen men negativt vid lunch tidigare den dagen så borde inte missat början på stegring. enligt cb äl så ska man ju försöka dagen då man får glad gubbe plus dagen efter. gäller detta även om man får positivt på kvällen alltså samma kväll och kvällen efter? eller borde man lägga till ännu en dag? vi försökte samma kväll coh sent följande kväll lite mer än ett dygn efter positivt...är det dumt att inte försöka igen dagen därpå..? störst chans måste väl önda ha varit inom dygnet efter positivt ältest?

• Rosenblad

Följer strömmen och testar på morsdag :) BIM 1/6e. Perfekt morsdag "present" till mamma, att hon ska bli mormor :) Hoppas hoppas!!! *kniper tummarna*

• Milli_1

Bim idag. Testade igår o fick ett pyttesvagt streck som syntes vid genomlysning m lampa. Idag negativt,, imorgon , vi får se...

• Stellan88

Då testar jag också på söndag! Är på Äl+10 då. Kan det verkligen synas så tidigt???

• Micki88

Kul att så många följer med på morsdagtesttåget! Inget blod alls idag, inte ens spotings. Vilken brukar komma för flera dagar sen. Molar så mkt i magen till o från. Mensvärk eller växtvärk.... Återfå att se, en dag i taget. Hoppas på att mensen inte dyker upp Imorgon en dag försent!

• ohsnap

Jag tänkte också testa på söndag, då har jag bim men bara äl+10 så borde väl egentligen vänta till måndag.. Men frågan är om jag kan hålla mig. Testade faktiskt idag fast jag skulle vänta, det var negativt men är ju bara äl+8 så var ju rätt onödigt. Känner mig dock inte gravid/annorlunda på nåt sätt. Har lite vattniga flytningar men vet faktiskt inte om jag brukar ha det innan mens.

• Zoey90

Ååååh vad jag kissar. En gång varje/varannan timme. Känns som någon mosar min urinblåsa...

Svar på tråden BIM - juni 2016