IVF plussade i april 2016
Hej. Någon mer än jag som efter ivf plussat i mars april?
Hej. Någon mer än jag som efter ivf plussat i mars april?
Jag har! Hade ET 23 mars och plussade 6 april! Är nu i vecka 8+3! :)
Jag med! Plussade den 25 april
Jag med. Är i v.9 nu (8+1). Var på VUL i onsdags och fick se ett snabbt tickande hjärta. Helt overkligt! . Jag har dock lite svårt att fatta att jag faktiskt är gravid. Lite ömma bröst och lite illamående då och då. Hur mår ni?
Jag med. Är i v.9 nu (8+1). Var på VUL i onsdags och fick se ett snabbt tickande hjärta. Helt overkligt! . Jag har dock lite svårt att fatta att jag faktiskt är gravid. Lite ömma bröst och lite illamående då och då. Hur mår ni?
Ja det var fantastiskt. 12-13 mm stort och helt enligt plan. Tror aldrig att jag varit mer nervös än då. Du skall se att det går bra för dig med! "bara" 10 dagar kvar... Min läkare sa att om allt ser bra ut på det tidiga VUL så är det även mycket mindre sannolikhet för missfall. Så försöker tänka på det. Men oron finns ju ändå där. Har inskrivning hos BM imorgon
Va kul, är inte ensam då. Jag hade äggplock den 13 april. Tog blodprov den 29e och plussade. Nu är det bara att vänta till den 17e maj då det är dax för det första ultraljudet ? Ska bli så spännande.
Va kul, är inte ensam då. Jag hade äggplock den 13 april. Tog blodprov den 29e och plussade. Nu är det bara att vänta till den 17e maj då det är dax för det första ultraljudet ? Ska bli så spännande.
Vi gjorde vul i vecka 7+4 på ivf-kliniken! Så mäktigt att se hjärtslag på sitt lilla hjärta!
Pga oro hos mig har vi även bokat ett ul/vul privat på fredag då vi är i v 9+4. Har inte inskrivning hos mvc förrän 11+4 och jag är så rädd att Hjördis (arbetsnamnet) inte lever längre! Ivf-läkaren sa att 1/20 (5%) får missfall efter att man sett hjärtslag, men tittar man på klinikens egen resultatlista så är det 9% och det i kombination med att Hjördis var en dag sen i utvecklingen på vul har fått mig att boka ytterligare ultraljud!
Förutom att jag varit lite illamående och förstoppad saknar jag symtom! Inga ömma bröst, ingen yrsel, ingen trötthet osv.
Stor kram!