• Anonym (Mannen som vill...)

Hur hittade ni ert vänsterprassel?

Två frågor till er som har en stadig älskare/älskarinna:

1) Hur hittade ni den personen? 
    Om man får tro det man läser ibland på trådarna så har många hittat sitt prassel genom jobbet. Stämmer det in på er?

2) Sökte ni aktivt, dvs gav ni er in på att förföra någon? Eller var det slumpen/mötet som gjorde att ni träffade ert prassel?

Själv skulle jag gärna hitta en stadig älskarinna. Jag har hittills gjort försök via internet, bl.a. på den beryktade sajten Victoria Milan, med uteblivna resultat, hittills. Men jag förstår att man kan träffa någon i princip i alla sociala sammanhang, därav frågorna till er medlemmar.

Mvh

P.S. Du som vill förbanna och fördöma otrohet behöver inte ödsla energi på att försöka läxa upp de som deltar i tråden.

• Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?
  • Anonym (sambo)
    fae skrev 2016-04-29 11:42:42 följande:
    Jag tror du förstod mycket väl vad som menades med go bananas, givetvis syftar det inte på sakliga inlägg. Vad gäller resten av ditt inlägg får jag säga pass, jag är helt enkelt inte tillräckligt intresserad av diskussionen om vilken empati som är mest rätt. Tråden du refererar till är inte heller av intresse att diskutera här, men kort sagt så stör jag mig på trådclowner, vuxna människor som ska tramsa runt, i synnerhet där en TS aktivt söker hjälp. Om det känns lättare för dig att begripa så kan jag tillägga att jag stör mig lika mycket på alla typer av trådsabotörer - den här trådens typ inräknad. Vill du ha en allmän diskussion kring synen på otrohet är du välkommen att starta en egen tråd så kanske jag svarar, om jag har lust.
    Ja alla stör vi oss på olika saker, jag personligen stör mig mer på vuxna människor som medvetet saboterar andra människor än på människor som saboterar andras människors trådar.
  • fae
    Anonym (sambo) skrev 2016-04-29 14:57:28 följande:

Ja alla stör vi oss på olika saker, jag personligen stör mig mer på vuxna människor som medvetet saboterar andra människor än på människor som saboterar andras människors trådar.

Vi har förstått. Du tror att otrogna personer i allmänhet njuter av att såra andra, jag tror detta är direkt felaktigt i de allra flesta fall. Hör av dig när du startat din tråd.
  • Anonym (sambo)
    fae skrev 2016-04-29 15:07:46 följande:
    Vi har förstått. Du tror att otrogna personer i allmänhet njuter av att såra andra, jag tror detta är direkt felaktigt i de allra flesta fall. Hör av dig när du startat din tråd.
    Nope du har nog gissat fel, jag tror inte de njuter av att såra andra, jag tror de njuter av sin otrohet och skiter i vad det innebär för deras partner...
  • fae
    Anonym (sambo) skrev 2016-04-29 16:23:27 följande:

Nope du har nog gissat fel, jag tror inte de njuter av att såra andra, jag tror de njuter av sin otrohet och skiter i vad det innebär för deras partner...

Jaha.
  • Hedhopp

Jag är den andra kvinnan. Det är alltså inte jag som är otrogen, utan mannen jag träffar. Vi möttes på en konferens. Jag rör mig i mansdominerade världar, det var bara 10% kvinnor där. Bara att välja och vraka. Hade kanske valt någon annan om jag vetat att han var upptagen, det kom fram senare. Men vi har fortsatt att ses. Jag vill inte ha honom till annat än sex, jag vet vad jag får och förväntar mig inget mer.

Jag skulle aldrig träffa någon på nätet som jag inte med säkerhet visste vem det var. Det känns inte säkert.

• Anonym (etuna)

Hur går det för dig? Hittat någon att prassla med? Cool

• Anonym (Julle)

Smackat på en del via jobbet

• Anonym (Han är den som vänstrar)

Nu vänstrar ju på sätt och vis inte jag, jag ser honom som mitt livs kärlek, min partner, pojkvän etc. jag har ingen annan än honom.

Men han är gift så jag är hans älskarinna och 12 år senare är jag säker på att jag aldrig kommer bli hans fru.

Vi träffades när jag tog studenten, på nattklubb. Hade tagit slut med min första pojkvän 1 månad innan. Han var och är inte så särskilt snygg på det vanliga sättet och äldre men väldigt charmig, gullig och rolig. Tafatt liksom...tänk en karaktär av Hugh Grant i gamla romantiska komedier. Man vill bara pussa på honom en supergullig liten gubbe...Jag föll pladask på tio minuter.

Sen dess har jag vart hans älskarinna. 

• Anonym (Kk)

Jag singel han gift då. Han kontaktade mig på BC och ett engångsligg planerades. Det var två år sedan. Nu är han singel och vi ff kk. Inget förhållande på g. 

Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?