• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (Signatur)
    Kroatien22 skrev 2023-01-13 18:40:07 följande:

Jag hade blivit jätteglad om min man föreslagit att jag skulle ligga med någon annan 😊

Det var en smiley där. Skönt. Först när jag läste trodde jag att du menade allvar.
  • Nipus81

Kan väl berätta att min sambo igår tog upp detta igen, och frågade om jag hade velat haft en kille till där som tog henne och i så fall om han skulle ta henne bakifrån eller om hon skulle suga av honom. När jag frågade vad hon hade velat så hade hon nog vilja suga lite med sedan att han tog henne bestämt bakifrån. När jag frågade om hon skulle komma av det så trodde hon inte det, huvudsaken att han kom. Hon vill tillfredsställ och gärna bli lite utnyttjad. Efter ett ganska långt samtal där vi samtidigt smeker varandra så säger jag åt henne att fantisera om något trevligt tillfälle med någon annan och att jag är med på ett hörn och kanske tittar på och så. Hon blundar och smeker sig och jag ser hur hon biter sig i läppen och sedan kommer hon hårt och länge.. tror hon hittade en bra fantasi då! Lite kul att det är hon som tar upp detta och uppenbarligen så tänder tanken henne, något hon även bekräftar. 2023 kanske är året vi bjuder in någon till, vem vet!? 

• Mimosa86

Hmm jag hade nog testat.

Men hur gör man om man får känslor för den man ligger med? och han med? Jag har nog aldrig legat med en man som inte blivit lite kär efteråt och själv behöver jag känna ett klick i personkemin för att kunna njuta av sex men någon annan. Annars blir det passionlöst. Det räcker inte med en snygg kropp.

Det hela känns lockande men farligt :)

• Nipus81
    Mimosa86 skrev 2023-01-21 14:13:16 följande:

Hmm jag hade nog testat.

Men hur gör man om man får känslor för den man ligger med? och han med? Jag har nog aldrig legat med en man som inte blivit lite kär efteråt och själv behöver jag känna ett klick i personkemin för att kunna njuta av sex men någon annan. Annars blir det passionlöst. Det räcker inte med en snygg kropp.

Det hela känns lockande men farligt :)

Jag tänker för vår del så behöver det finnas personkemi mellan oss alla, främst mellan extramannen och min sambo. Men vi behöver också ha pratat igenom detta innan vad som förväntas av alla, i detta fall är det för hennes njutning primärt och för oss i mellan så behöver vi kunna säga om det inte känns bra eller om hon skulle få någon slags känsla för honom. Mannen kommer också veta att vi inte söker något förhållande utan det är bara sex han är till för, är det okej för honom så bör det gå hålla på en bra nivå. Mellan mig och min sambo finns inga funderingar, vi har ett tryggt och stabilt förhållande och vi känner båda att detta inte skulle äventyra något. 

Visst finns lockar det och visst har man tänkt flera tanke men ändå landat i att detta skulle boosta oss istället för tvärtom. 

• Anonym (Z)

Erfarenhet av detta, skilj på kärlek och sex och njut av kryddan det tillför sexlivet och använd aldrig det emot varandra. Är tillsammans med min tjej än idag efter 8 år sedan första gången en annan man hade sex med henne.
    Viktigt att båda ska få njuta och inte glömma den andres behov, är behovet att mannen kanske vill ha lite bilder under kvällen så är det så, vill inte den andre killen ställa upp på det så är han inte rätt för er, bådas njutning är lika viktig än just själva sexet.

• Nipus81

Ja, det är viktigt att skilja på sex och kärlek. Kan man det så är det fullt möjligt att ha sex med andra enbart för njutningens skull. 

• CTP

Förstår att det finns synpunkter på detta ämne...
    Och detta passar nog inte alla, men för er som gillar det är detta så är detta en grym upplevelse.
    Jag och min exman hade andra män på besök väldigt ofta och när jag väl blev bekväm i det så kunde jag njuta fullt ut.
    Och efteråt när extramannen hade åkt så hade jag och exmannen sex som galningar,han blev extremt upphetsad att vara nummer två på mig
    Obs: vi är skilda pga helt andra orsaker

• Anonym (Nothing but the thruth)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-12 07:57:52 följande:
    Ja, källan  är att det bara är män eller mestadels män som skriver i tråden. Män som gillar att se andra med sin fru är ju i verkligheten lagda åt "fel" håll och vill i själva verket vara med mannen. Det ser du ju även i TS om du läser lite mellan raderna.
    Män som gillar se andra män med sin fru vill innerst inne vara med mannen i gänget. Japp. De killar här i tråden som känner så ska kliva ur sin garderob, bekänna färg och inte skämmas det minsta. Sluta bara hyckla. F*n tröttsamt. 
    CTP skrev 2023-01-22 00:15:31 följande:

Förstår att det finns synpunkter på detta ämne...
    Och detta passar nog inte alla, men för er som gillar det är detta så är detta en grym upplevelse.
    Jag och min exman hade andra män på besök väldigt ofta och när jag väl blev bekväm i det så kunde jag njuta fullt ut.
    Och efteråt när extramannen hade åkt så hade jag och exmannen sex som galningar,han blev extremt upphetsad att vara nummer två på mig
    Obs: vi är skilda pga helt andra orsaker

Verkligen Tomte
    Nipus81 skrev 2023-01-21 21:13:02 följande:

Ja, det är viktigt att skilja på sex och kärlek. Kan man det så är det fullt möjligt att ha sex med andra enbart för njutningens skull. 

Varför? Så f*n primitivt liksom. 
Svar på tråden Min man vill se mig med andra