Mimosa86 skrev 2023-01-21 14:13:16 följande:
Hmm jag hade nog testat.
Men hur gör man om man får känslor för den man ligger med? och han med? Jag har nog aldrig legat med en man som inte blivit lite kär efteråt och själv behöver jag känna ett klick i personkemin för att kunna njuta av sex men någon annan. Annars blir det passionlöst. Det räcker inte med en snygg kropp.
Det hela känns lockande men farligt :)
Jag tänker för vår del så behöver det finnas personkemi mellan oss alla, främst mellan extramannen och min sambo. Men vi behöver också ha pratat igenom detta innan vad som förväntas av alla, i detta fall är det för hennes njutning primärt och för oss i mellan så behöver vi kunna säga om det inte känns bra eller om hon skulle få någon slags känsla för honom. Mannen kommer också veta att vi inte söker något förhållande utan det är bara sex han är till för, är det okej för honom så bör det gå hålla på en bra nivå. Mellan mig och min sambo finns inga funderingar, vi har ett tryggt och stabilt förhållande och vi känner båda att detta inte skulle äventyra något.
Visst finns lockar det och visst har man tänkt flera tanke men ändå landat i att detta skulle boosta oss istället för tvärtom.