• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (xXx)
    Frigående Fru skrev 2016-04-08 11:51:46 följande:
    Jag tycker ni ska prata om saken i helt osexiga former t.ex. vad ni känner och tänker, men även ta in det som en fantasi i ert sexliv på något sätt utan att faktiskt bjuda in en man till. Kanske en flirt online eller cam? Tillsammans, eller bara du och att du berättar om det sen.

Börja någonstans och känn er fram, men glöm för guds skull inte att prata med varandra. Sitt ner och verkligen prata om vad ni känner och tänker, vad som lockar och vad som skrämmer. Det kommer stärka er relation oavsett hur långt ni sedan väljer att gå.
    Mycket bra råd!
  • Frigående Fru
    Hantverkarn6 skrev 2016-04-08 12:04:55 följande:

Frigående fru!

Har du ett sånt förhållande så du kan göra det du har lust med?

Inom rimliga gränser ja. Tyvärr delar inte min make din fetish, men vi är så pass trygga i vår relation att det andra kallar snedsteg kallar vi krydda. :)
  • Anders 386

Finns många män som har samma fantasier som TS man. Men många berättar det nog aldrig för sin partner. Många män som tycker om fantasin vågar kanske inte heller ta steget i verkligheten av rädsla för att skada förhållandet.

• Meatballsurgery

Jag är som Ts man, jag och min blivande hustru har en öppetförhållande sedan snart fem år tillbaka och detta är något v diskuterar väldigt mycket.

Mitt tips till dig Ts är att du ska först och främst tänka på dig själv, för att om du inte kan tänka dig att ha sex med någon annan så ska du naturligtvis inte göra det bara för hans skulle. Det finna mycket annat du skulle kunna göra, bland annat berätta för honom vad du skulle göra eller så, bara fantisera tillsammans.

Men sedan öppen diskussion, ta saker och ting långsamt och så. Min fästmö har vi flera tillfällen fått hångel när hon är ute och dansar med sina tjejkompisar och jag jobbar.
    Det skulle kunna vara ett första steg till exempel. 

• Anonym (Kille33)
    Anonym (30årig-gift) skrev 2016-04-08 10:49:57 följande:

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

Jag har samma fantasi och önskan som din man men jag har inte framfört det till min tjej ännu. Vi har varit ett par i 10 år och att få se henne njuta av någon annan man vore fantastiskt. Jag har ingen önskan om att ligga med någon annan utan hennes njutning kommer först. :)
  • Anonym (§7)

Det kanske är en bra början att faktiskt se andra ha sex på riktigt. Att uppleva hur det känns. Åk till nån swingerklubb i landet som åskådare? Det kan ju vara en början.

• skånekille
    Anonym (30årig-gift) skrev 2016-04-08 11:23:16 följande:

Men jag har ju inte samma fetisch som han har? Vi tänder ju inte på samma sak, hur ska jag kunna jämföra det då?

Kanske du skall se det som att samtidigt som du låter sin man få utlopp för sina lustar och fantasier så kan du ju ta tillfället i akt att vidga dina vyer tillsammans med din älskare ? Vem vet, dina nya erfarenheter är kanske något som du kan vid senare tillfälle återuppleva med din man ?
    En tanke bara.....
Svar på tråden Min man vill se mig med andra