• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym ()()
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-22 02:01:26 följande:
    Varför? Så f*n primitivt liksom. 
    Därför att livet har ett slut, passar på att njuta så länge det varar....
  • Anonym (Nothing but the thruth)
    Anonym ()() skrev 2023-01-22 06:35:23 följande:
    Därför att livet har ett slut, passar på att njuta så länge det varar....

Talar du f*n om för mig vad jag ska njuta av? Av dig och en brutta eller två eller? Samtidigt, coolt va? Slicka din sperma? Brainwash = juste game? Jiddra hit och dit. Njuter av svart kaffe jag.

• Anonym (Ilse)

Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 

• Anonym (Nothing but the thruth)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 08:20:05 följande:

Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 

Kvinnor har f*n svårt att kunna skilja på sex och känslor. Du kräver inte lite av dem Ilse. Tjejen min vart kåtare på Bull. Tack å hej blev det sen. Fy f*n ångrar vi tog in nån. Vi hade det fine. 
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-22 10:11:30 följande:
    Kvinnor har f*n svårt att kunna skilja på sex och känslor. Du kräver inte lite av dem Ilse. Tjejen min vart kåtare på Bull. Tack å hej blev det sen. Fy f*n ångrar vi tog in nån. Vi hade det fine. 
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 12:38:51 följande:
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
    Om du kunde "styra" dina känslor så är det ju inte längre någon känsla. Något som många män som provat denna vägen blivit varse. Sex mellan två människor är något man inte kan underskatta kraften i. Hur "säker" man än är på varandra.

Tyvärr! Obestämd
  • Anonym (Trollstaven)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-23 09:02:29 följande:
    Om du kunde "styra" dina känslor så är det ju inte längre någon känsla. Något som många män som provat denna vägen blivit varse. Sex mellan två människor är något man inte kan underskatta kraften i. Hur "säker" man än är på varandra.

Tyvärr! Obestämd
    Den magiska staven som män har mellan benen har fått många att tappa fotfästet.
  • Anonym (Egon)
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-22 10:11:30 följande:
    Håller med om att man nog ska vara extremt försiktig att släppa in en extra man. Det bästa för dom flesta är nog att låta det stanna vid fantasier. Dom kvinnor som gillar det gör det säkert för att dom får knulla en ny och intressantare man än sin partner. Den befintliga partnern är nog ganska lurad egentligen.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Trollstaven) skrev 2023-01-23 09:03:56 följande:
    Den magiska staven som män har mellan benen har fått många att tappa fotfästet.
    Ja, det tråkiga är ju att frun inte längre vill trolla med min stav utan föredrog uppenbarligen den andra staven.
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-23 09:02:29 följande:

Tyvärr! Obestämd
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
Svar på tråden Min man vill se mig med andra