Rosenblad skrev 2016-04-22 12:18:28 följande:
Vi har samma problem här tyvär. Hade äl igår 21e men inte haft sex sen den 19e. Eller ja..vi hade sex 20e och 21a men avbrutet pga han känner press. Idag försökte vi igen imorse, det gick bara inte..Blir också irriterad men försöker säga att han inte behöver känna press, försöka få han på rätt bana men han säger att de går inte, han känner att det avgörande ligger på han och då funkar inget. Sjukt frustrerande då vi kan ha missat denna månad nu pga detta och det lär ju inte bli bättre nästa gång, snarare tvärtom för pressen ökar för man vill verkligen ha de där plusset och väntan är lång mellan gångerna. Nä det blir att försöka efter jobbet idag igen och hoppas det inte är för sent. Har försökt att inte prata barn så han ska glömma att det är äl men har ju babblar sönder om det innan så han vet ju haha.. :)
Har tyvärr inget bra tips. Min sambo har generellt svårare att komma i mig även utan bebisverkstad.
Ni kanske ska testa att bara hs sex varannan dag? Dom säger ju stt man ska ha minst liks stor chans stt bli gravid då? Och då får han "vila" lite emellan. Min sambo har mkt lättare att komma om det gått någon dag eller två.
När jag läser ditt inlägg inser jag dock att jag nog inte ska prata så mycket med om det här med äl och så med sambon. Han trodde att det var störst chans att bli gravid i slutet av mensen =) Det kan han få tro så behöver han inte känna nån press sen =p