• Bäbiiiis

BIM Maj, 2016

Verro skrev 2016-04-11 17:13:09 följande:

Hur mycket brukar tempen stiga? Tänk va fantastisk människokroppen är :)

Vi köpte Apotekets egna ÄL stickor ... Detta är så spännande :)

För mig har den stogit ca 0.2 till 0.4 grader. Då ska man ta tempen samma tid varje morgon innan man stiger ur sängen och "hinner anstränga sig".

Jag kan testa att lägga in en bild på hur det såg ut när jag blev gravid förra gången.

• Bäbiiiis

Hade jag inte blivit gravid hade tempen sjunkit till samma temp som innan äl istället ungefär där den nu blev grön. Det röda krysset visar när jag hade äl. Jag har fertilitys friens app att fylla i tempen i så jag får ut tempkurvor enl. ovan.

Det suns kanske lite dåligt men innan äl låg jag på ca 36.6 och efter steg den till ca 37.0 och sedan ytterligare lite till 37.2 pga att jag var gravid.

• Bäbiiiis

Såhär såg det ut en månad då jag inte blev gravid.

Ja kroppen är verkligen cool!!

• Bäbiiiis

Detta är ju så seeegt! Jag vill ha äl nu eller i alla fall vara så pass nära att det finns en chans att det blir bebis av det sex man har.

Någon som närmar sig äl?

• Bäbiiiis
    mixXi skrev 2016-04-13 17:53:47 följande:

Idag har jag börjat få lite känningar i magen. Oklart om det är äl som närmar sig eller inte. Har ju inte regelbunden cykel ännu så vet inte riktigt. Men kör på med massa sex iaf =) Och det borde teoretisk kunna bli barn av sexet vi har nu iaf =D

Heja heja hihi :)
  • Bäbiiiis
    Milli_1 skrev 2016-04-13 20:36:45 följande:

Fasen, fått äl sekret på dag 10. Äl stickorna indikerar inget. Gissar att äl blir på fredag... Tjo ho!

Jag har också börjat få äl-sekret på cd 9 och har 8 dagar kvar till beräknad äl. Hur länge kan man ha äl-sekret? Kan det komma och gå lite under cykeln?
  • Bäbiiiis
    Sötsöt skrev 2016-04-15 14:26:50 följande:

Hallå igen!

Idag ska manen å jag köra igång med lite mer aktivt sex, enligt mina beräkningar är äl i nästa vecka(har sjukt konstiga å långa cyklar) så därför kör vi järnet hela veckan.

Vi har kämpat på sedan ett missfall i september men vi ger inte upp

Har alltid haft en bild om att jsg skulle ha barn å familj innan jag fyllde 25 men då Blue det tajt men hoppas istället på att det blir en fin födelsedags present om knte annat är det bara att fortsätta.

Iaf denna månaden ska jag skita i att köra med äl test då jag är en av dom som aldrig får helt positivt å alltid en tom rund ring trots konstaterad äl av gynläkare... Segt men men!

Spännande! Lycka till!

Jag har inte heller fått positivt äl-test tidigare när jag använt det men ändå kunnat se en stegring, att strecket blivit starkare och starkare även om det aldrig blev som kontrollstrecket.
  • Bäbiiiis
    eg90 skrev 2016-04-15 16:52:16 följande:

Mensen kom idag. 

Nästa mens beräknad 20 maj.

Å nej! Hur länge har ni försökt?

Håller tummarna att detta blir din sista mens i år.
  • Bäbiiiis

Dagens äl-test. Jag tror det är 7 dagar till äl men hoppas på att den kommer tidigare (otålig).

• Bäbiiiis

Dagens äl-test. Jag tror det är 7 dagar till äl men hoppas på att den kommer tidigare (otålig).

Svar på tråden BIM Maj, 2016