Alltså....fattar ingenting. Denna månad ska vi försöka med ÄL-tester för första gången. Har köpt Apotekets egna och eftersom mina senaste två cykler varit 26 dagar så gick jag efter det i instruktionerna. Då står det att vid en cykel på 26 dagar ska man börja testa på dag 10. Det var i lördags. Har alltså testat nu i tre dagar men teststrecket är verkligen svagt. Och har varit lika svagt alla dagar. Hur funkar det egentligen, jag tänker att strecket borde bli starkare och starkare? Eller funkar det inte så. Är ju ändå på dag 12 i cykeln nu, att jag ska ha ÄL inom 24-48h känns ju rimligt, men strecket är som sagt supersvagt. Har iofs haft skumma cykler sen vi slutade med p-medel i november. Med p-medel hade jag alltid en cykel på 29 dagar, samma dag, samma tid. När jag slutade har cyklerna varit 35, 32, 32, 31, 26 och 26. Så jag vet inte...längtar ju efter ÄL men verkar ju inte ens vara i närheten enligt testen....
Har hållet mig från att dricka minst 2h innan jag tagit testen. Dock tagit olika tider (12.00, 15.00 och 16.30)