Hej o välkommen :)
Jag hade med min sambo förra gången, även denna gång ska han med. Tänker att det skulle vara jobbigt att få dåligt besked och att vara ensam där.
Läskigt med cellförändringar. Jag gjorde faktiskt provet nu för ca 2 veckor sen. Hade inte gjort det på över 3 år. Känns väldigt viktigt, men jag funderade just på vad som händer om det upptäcks förändringar under graviditet.
Det blir frågetecken när du gör emojis via mobilen, det funkar inte!
Maggis77 skrev 2016-06-05 07:50:48 följande:
Hej alla! Jag är nu i vecka 13 och ansluter här :)
Jag är 38 år med två döttrar, 10 och 11 år. Så detta blir en liten eftersläntrare ;)
Ska göra KUB-test på torsdag. Har ni som gjort det haft er sambo/man med där? Min sambo har sånt arbete att det är svårt att komma ifrån men vill ju så klart ha med honom.
Graviditeten upptäcktes när jag skulle operera bort cellförändringar på gyn i april. Fick inte göra op så förändringarna är kvar. Gjort ett återbesök sedan april och ska göra ett till i september. Lite orolig för det men förväntningarna kring graviditeten överstiger oron????
Mått ruggigt illa de senaste sex veckorna. Inte orkat träna, sovit mitt på dagen efter jobb och ätit alla möjliga tänkbara och otänkbara saker som jag aldrig äter annars. De tidigare grav har inte alls varit såhär kämpiga.
Magen är jättestor om jag jämför med tidigare grav men så blir det väl ofta för omföderskor?
Ska bli kul att läsa och skriva lite här emellanåt ????