Inlägg från: Tvåbarnsmamman79 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman79

BF December 2016

ranten skrev 2016-06-04 15:12:04 följande:

Hej återigen tack för era svar. Jag får tyvärr lämna tråden. Åkte in när jag började få ondare och det visade sig att det dött i v 8. Har fått tabletter nu och är inlagd i väntan på att allting ska komma ut. Hade även ovanligt mycket vätska i en äggledare som de även vill ha kvar mig för. Lycka till alla <3

Ännu en det slutar olyckligt för..:(. Lycka till framöver hoppas du blir gravid och får ett friskt barn om inte alltför länge!
  • Tvåbarnsmamman79
    Flygekorre skrev 2016-06-04 14:51:45 följande:
    I och med alla mina missfall så vågar jag helt enkelt inte,jag är relativt ny på jobbet så jag vill inte att chefen vet att vi försöker få barn. Och kollegorna kommer jag också bara berätta för en, resten lär väl få veta tids nog, än har jag inte fått någon mage så tror/hoppas att jag kan hålla det hemligt ett tag till! :)
    Oki då förstår jag.
    Min mage sväller bara mer å mer känns det som :/
  • Tvåbarnsmamman79
    Miaairam skrev 2016-06-05 21:00:54 följande:
    Jag hittade inte heller Michaela först. Fick klicka "visa fler resultat" längst ner efter alla som dök upp i sökningen. Då kom jag till en ny lista där man kunde välja "personer" överst och då hittade jag äntligen Michaela med mörkt hår i fläta på bilden och gift med en André... Hoppas du hittar henne!
    Tack nu hittade jag henne!
  • Tvåbarnsmamman79
    Friedan skrev 2016-06-05 22:42:56 följande:

En säkert korkad fråga men hur fungerar det här med grupper på Facebook, om jag går med i gruppen innebär det att alla i den gruppen kan se allt jag lagt upp? Eller syns bara min profilbild?

Tror att de bara ser din profilbild och att bara de du blir vän med ser mer.
  • Tvåbarnsmamman79
    Fian88 skrev 2016-06-06 08:33:42 följande:
    Fast är den enbart sluten så kan vänner se att man är med. Så vill man vara helt hemlig med sin graviditet så ska man gå med i en hemlig grupp:)
    Är Michaela Gonzalez grupp hemlig?
  • Tvåbarnsmamman79

Har skrivit till Michaela Gonzalez igår men inget svar hon verkar inte ha läst det. Måste man lägga till henne som vän för att hon ska se mejlet?

• Tvåbarnsmamman79

Hur gör ni efter kub om ni får hyfsat låga resultat alltså 1:2344 på trisomi 21 och 1:6200 ca på 13,18 skulle ni vara trygga i det el gå vidare och göra nipt testet ändå? Det är ju så dyrt.
    Är lite nojjig bara pga att jag hade förhöjd risk förra gången och då fick göra moderkaksprov.

• Tvåbarnsmamman79
    Fian88 skrev 2016-06-07 09:18:15 följande:
    Och oavsett så är det ju enbart sannolikhetssiffror så någon som fått minsta risk kan ju mycket väl få ett barn med DS ändå. Så du får kanske väga din oro helt enkelt.
    Ja precis nu var siffrorna bra..men förra gången var de dåliga
Svar på tråden BF December 2016