Let94 skrev 2016-12-05 14:54:29 följande:
Besök på mvc idag, tydligen har hon inte vänt sig utan ligger med huvudet uppåt trots att barnmorskan va säker på att huvudet var nedåt gången innan ( dock trodde ja henne inte då ja inte haft några rörelser upp mot revbenen till. Fick göra ultraljud och ska på vändningsförsök på onsdag. Mycket tankar o funderingsr! Lyckas de är jag väldigt orolig att hon ska vända tillbaka sig innan BF o de blir akutsnitt, men lyckas de inte vill jag inte föda i sätesbjudning, men vill såklart inte bli snittad heller >.< och som grädde på moset så fick vi reda på en fuktskada i våran vägg i lägenheten härom veckan så våran tvåa renoveras just nu och är full av byggare o målare minst en vecka till så ingen ordning o reda här alls då vi bor i vardagsrummet i minsta lag.
Oj då. Skulle inte heller vilja snittas, men skulle inte heller vilja föda i sätesbjudnng.. nu ligger min med huvudet neråt iaf. Stackars er med fuktskada! Själv är vi (mannen) i full gång med renovering av vårt sovrum i vårt hus. Hoppas verkligen att det blir klart innan den lilla kommer..