BF December 2016
Hej!
Plussade 14/4 och detta är min första graviditet. Är ensamstående och varit på klinik i Danmark. Är beräknad på julafton. Ups... Men är bara glad om det blir ett friskt barn så spelar ingen roll när barnet kommer.
Hej!
Plussade 14/4 och detta är min första graviditet. Är ensamstående och varit på klinik i Danmark. Är beräknad på julafton. Ups... Men är bara glad om det blir ett friskt barn så spelar ingen roll när barnet kommer.
[quote=76565654][quote-nick]Tvåbarnsmamman79 skrev 2016-04-24 20:44:56 följande:[/quote-nick]Härligt att man kan skaffa barn på egen hand om inte mr right dykt upp :).
Jag hade oxå funderat på det om jag inte hittat någon. Har du mycket stöd av familj och vänner?[/
Jag har massvis med stöd av föräldrar och familj/vänner. Pappa körde mig ner ull Danmark första gången och mamma kom med förslaget om att testa själv. Men det hade jag redan bestämt mig för men bra att de är med på resan. Blir en annorlunda resa jämfört med er som är två men hellre det än att vänta på en man och att åren springer förbi. Jag känner mig inte ensam.
Ah, vart bor alla som är med här? Alla som är aktiva i alla fall
Alla vill kanske inte skriva exakt, men då kan ni ju skriva länet eller nåt
Jag bor i Borås!
Jag gick idag in i vecka 7 och har tidigare tänkt att jag mått lite illa men tänkt att det inte var så farligt och inte fattat vad folk klagat över. Tills de senaste dagarna..... Fy fan... Fick idag tag på en läkare som skrev ut tabletter mot illamående som verkar inom 60 min. Skulle inte överleva utan dem, inte kunna jobba eller ens komma ur sängen. Framåt lunch mår jag toppen och på eftermiddagen har jag glömt allt. Tills jag vaknar i gryningen av illamående och allt börjar om igen.... Hoppas att det lägger sig så småningom
Hej! Har bf den 27 november så nästan december iaf haha ;) mitt illa mående och allt försvann helt så va in och gjorde ett ul igår och allt va toppen (tack gode Gud) men har en fråga till er! Är det någon mer som är ensamstående här inne? :)
Ännu en morgon då jag hänger över diskhon och ulkar samtidigt som jag trycker i mig frukost. Har fått tabletter mot illamående men hann inte ta dem i tid idag.... Just den här biten kommer jag inte att sakna när det går över. Ska börja ett nytt jobb imorgon och det känns oroande när man ska kunna ge 100% och vara käck & gla. Några tips?
Vilken gravidapp kör ni med?