Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:20:03 följande:

Nu vet jag inte skillnaden mellan eskort och prostitution? Kommer boka tid för provtagning O JA.

Eskort är bara ett förskönande namn. Tror du verkligen nån betalar 2000/h för att prata med henne? Isf får du ju skylla dig själv...
  • Anonym (Peter)

Det du borde berätta för haggans ex är väl att hon är prostituerad och gör sånt när hon har barnet.

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:50:21 följande:
    Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
    hur kan du skriva såhär men inte meddela barnets pappa?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-17 08:03:42 följande:
    Vill inte blanda in honom och vet ej om han redan vet eller inte.
    då är du ett fegt kräk som inte agerar för barns bästa.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-18 18:46:49 följande:

Har skickat sms till hennes ex där jag skrev det jag sett har inte fått något svar från honom än.

Jättebra!
  • Anonym (Peter)

Försökte du sälja exets saker utan att ens kontakta henne om det först?!
    Har du bett om ursäkt? Fattar du ens hur fel du gjort?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-19 09:07:44 följande:
    Är så att hon inte på länge frågat om sakerna så jag trodde inte hon ville ha dom men så här i efterhand förstår jag att det var fel gjort av mej.
    Har du bett om ursäkt?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-19 15:56:33 följande:
    Inte än men ska göra det hur har jag inte kommit fram till hur om jag ska åka dit, skriva ett sms sen är frågan vad som kommer hända med anmälan? Har ont i magen av detta.
    Vad som händer med anmälan är oväsentligt, du ska ju be om ursäkt för att du ångrar vad du gjorde.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-26 19:30:28 följande:
    Jag anställde henne för att hon skulle hjälpa mej men det gick inte så bra visst hon är duktig på några områden men inte på det jag behövde hjälp med.
    Fast det var inget svar på varför du ska fixa jobb till henne.
    Hon ljög om ännu en sak och klarade inte det hon anställdes att göra -var är ditt ansvar i detta?
    Och hur kommer det sig att du tar 100 ggr mer hänsyn till henne än till dina barn och exet?
    Är du man eller mus?
  • Anonym (Peter)

Haha, inte nog med att du fått köpa den nyas intresse förut, nu ska du dessutom betala för en oäkting?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-14 21:07:05 följande:

...

att vara onykter när hon har barnen och är sjuk det är inte ok.

...

Jättekul att du plötsligt oroar dig så för barnen när du tidigare ansett dem stora nog för dig att helt skita i.

Fy fan.
  • Anonym (Peter)

Kom att tänka på din dysfunktionella situation såhär i jultider när det skaver för många.
    Hur har det gått för dig TS?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 09:41:12 följande:

Kvinnan behöver inte vara modell men jag föredrar smala kvinnor fast dom ska även ha former men inte på mage och rumpa.

Jag har för mig att det kommit upp tidigare att du själv inte är en 10-poängare, eller kommer jag ihåg fel?
Svar på tråden Barnen eller den nya.