Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 22:07:22 följande:
    Ska fundera mera när jag är tillbaka på orten vi bor på och hon är inte otrogen längre det är iallafall vad hon säger men hon kanske manipulerat mej som molly50 skrivit och som jag reagerat på saker den senaste tiden det är inte riktigt jag, ibland blir jag rädd för mej själv
    Hur vet du att hon inte är det längre, och spelar det nån roll om hon slutat (enbart för att hon blev påkommen)? Du räckte inte till och hon ljög under en längre period för dig, gör det dig inget?
    Hur kan du ens ta i henne?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 22:07:22 följande:
    Ska fundera mera när jag är tillbaka på orten vi bor på och hon är inte otrogen längre det är iallafall vad hon säger men hon kanske manipulerat mej som molly50 skrivit och som jag reagerat på saker den senaste tiden det är inte riktigt jag, ibland blir jag rädd för mej själv
    Jag tror du är arg på den nya men av nån anledning törs du inte vara det och hugger på andra.
    Är det kärlek, att vara rädd för henne?
  • Anonym (Peter)

Du gillar inte att ditt ex kommer hitta en ny, men du har inga problem med att den nya var otrogen?!

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 21:25:48 följande:
    Och jovisst den nya vill ha saker men hon säger att hon älskar mej vet faktiskt inte om hon säger det för att få mer saker eller om hon verkligen älskar mej för mej.
    Det här är ju jättelätt att kolla.
    Säg att du fått sparken utan att berätta om det nya jobbet och se hur hon reagerar.
    Älskar hon dig oroar hon sig för dig och din framtid, vill hon bara ha grejer kommer hon bli arg och prata om att du inte tjänar pengar...
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 22:20:43 följande:
    Såklart gillade jag inte att den nya var otrogen.
    Varför är du kvar med henne?
    Du övergav exet för att hon var i sorg men stannar hos den nya trots att hon knullar andra, ljuger för dig och bara vill ha dina pengar.
    Hur tänker du?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 22:19:03 följande:

Grabben ringde och exet ja hans mamma ligger på sjukhuset tydligen nått med hjärtat men ingen fara sa han och han skulle ut och gå nu. Tror inte heller det är någon fara för hon är bara drygt 50 men visst jag fick lite puls

Folk dör av hjärtfel även innan 50.
    Har du generellt så här dålig koll på ALLT?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 22:23:03 följande:
    Får se för den nya gillar absolut inte nån som är arbetslös hon tycker att dom är samhället till last och lever på skattebetalarnas pengar + lata
    Testa henne då.
    Eller vågar du inte?
  • Anonym (Peter)
    Ess skrev 2016-06-28 15:29:06 följande:

Nej, jag har samma sak och det är inget.

Har du blivit inlagd för det som TS ex?
  • Anonym (Peter)
    Ess skrev 2016-06-28 16:24:42 följande:

Jag gjorde olika undersökningar.

Men det spelar egentligen ingen roll huruvida hon är inlagd, döende eller fullt frisk. Han har dumpat henne och hon är av noll betydelse för honom. Han borde ha tätare kontakt med sina barn dock. Fast samtidigt så verkar det som om barnen, föräldrarna och exet är ett paket, så länge dom är det så kan dom nog räkna med att bli bortvalda. 

Men varför uttalar du dig när du inte alls lider av samma grad som exet?
  • Anonym (Peter)
    Ess skrev 2016-06-28 18:14:54 följande:

Känner du exet?

Eftersom du tydligen har koll på hur dålig hon är.

Du tror hon läggs in i flera dagar utan belägg? Har du alls öppnat en tidning och sett hur det står till inom vården?

Känner DU exet eftersom du kan säga att det inte är farligt och att läkaren tydligen gör fel?
Svar på tråden Barnen eller den nya.