Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (Blä) skrev 2016-03-23 08:07:18 följande:

Att det ens är nåt att fundera på..... Blir mörkrädd

Jo jag är också mörkrädd för vet ej vad hon riktigt är kapabel till eftersom hon skrivit som hon gjort till mitt ex även om dom aldrig träffats. Hon växlar mellan att vara trevlig och allt positivt till att bli verbalt våldsam inte så mycket till mej utan det våldsamma får mitt ex ta och det ställer mej frågan över att om jag lämnar henne vad hon kommer att göra då, jag vill inte behöva byta identitet. Hur kan en människa förändras så från dag till dag eller är det ett drag från dom som kommer från östländerna även om hon nu bott länge i Sverige. Har en del att fundera på som sagt var.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Psycho - Hitchcock) skrev 2016-03-23 10:33:42 följande:

...för att hon kommer från östländerna...  ICKE!  Vilken idiotisk slutsats! Det är ett personlighetsdrag den kvinnan visar upp och det har tydligen eskalerat. Det går möjligen att sätta ett namn på detta personlighetsdrag och det namnet kan förvisso göra vem normal person som helst mörkrädd. Passa dig!

Vad för namn är det du tänker på?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (korkat) skrev 2016-03-23 16:23:05 följande:

Fast frågan är om man öht vill ha en relation till en människa som är så sjukligt svartsjuk och allmänt labil som den TS beskriver?

Just nu bråkar inte den nya kvinnan så i detta läge känns det bättre, hon har kanske läst det jag skrivit ;)
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (särbo) skrev 2016-03-23 08:09:42 följande:

Om du svikit exfrun genom att vara otrogen mot henne hoppas jag verkligen inte du har något att hämta där.

Däremot ska du givetvis välja dina barn, de har inget med ditt kärlekslöst att göra. Kan den nya inte acceptera det så välj bort henne

Vi får se hur det slutar just nu är den nya trevlig och bråkar inte, hoppas det håller i sig.
  • Anonym (Vet ej)
    BioBonus skrev 2016-03-23 21:53:11 följande:

Passa då på och prata med henne om att du vill ha kontakt med dina barn och föräldrar!!

Tyvärr vände hon ikväll igen o det för att mitt ex skrev om att hon ville prata så nu har jag fått blocka meddelanden så exet inte kan nå mej den nya verkar ha ögon överallt fasen trodde detta skulle ge sig nu ska försöka sova nu för detta tar.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Psycho - Hitchcock) skrev 2016-03-23 21:46:44 följande:

Slutar på --pati. Ringer det någon klocka?

psyko.... Kanske?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Lilla My) skrev 2016-03-23 23:14:46 följande:

Trollar Ts eller? Är väl ingen normal som frågar vad man väljer när det gäller sina barn eller nån brud med psychovarning. Fast i och med att Ts frågar så kanske barnen har det bättre utan honom.

Trollar inte och nu är jag så slut så behöver få sova så hoppas jag kunna tänka klarare i morrn.
  • Anonym (Vet ej)

Ingen trolltråd önskar faktiskt själv att det var det men tyvärr. Ingen bra sömn i natt trots att jag hade kärleken bredvid mej tankarna snurrar kan jag säga. Kanske jag tar och flyttar till annat land så jag kommer bort från detta.

• Anonym (Vet ej)

Vet fortfarande inte om jag vill bryta med den nya, hon är den enda jag har i nuläget. Exet hon är inte elak alls men vill inte att hon kontaktar mej för då blir den nya vansinnig. Barnen och föräldrarna vet jag inte vad jag ska säga till för dom står på exets sida.

• Anonym (Vet ej)
    sextiotalist skrev 2016-03-24 10:13:12 följande:

Nej, hon är inte den enda du har. Men du har valt bort de andra, men det kan absolut ändras.

Men du kan välja det liv du har nu, leva ihop med en person som kommer kontrollera dig.

Vad hade du sagt till en syster som hade levt med en man som krävde det, som din nya kräver av dig?

För du lever i ett misshandelförhållande just nu, även om du inte ser det själv.

Skulle ha tyckt att det var syrrans beslut och ingen annans.
Svar på tråden Barnen eller den nya.