Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Tom Araya skrev 2016-05-26 17:53:42 följande:

Behöver du verkligen välja om du tänker efter? Vad skulle det säga om dig som människa och pappa om du sviker dina barn, ditt eget kött och blod för en ny kvinna? Vad säger det om henne att hon försöker påverka dig till detta? Jag skulle helt tappa respekten.

Hon säger att hon älskar mej och hon vill inte dela mej med någon och att hon, hennes barn och jag är en familj nu...vet inte men jag älskar henne men jag hatar bråken
  • Anonym (Vet ej)

Jag måste bestämma allt och det snart för

1 - jag har en fin kvinna men får inte träffa barnen, mor och far eller exet för då blir det bara bråk.

2 - jag har barn, föräldrar som inte blir yngre farsan är 84 och morsan 81, har ett snällt och fint ex som iallafall för ett tag sen hoppades på att det ska bli vi igen.

3 - behöver göra något beslut för om jag väntar och väntar känns det som att exet kanske träffar någon ny och det skulle faktiskt kännas men hur jag än vrider och vänder på mej så är ändan bak.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Sara) skrev 2016-05-26 21:49:46 följande:

Nej ts. Du har ingen "fin kvinna." Du har blivit kär i en jävla hagga! En kärringjävel som håller på att förstöra relationen med alla de som ska stå dig närmast. Och lyckats hjärntvätta dig har hon också.

En hård spark i skrevet skulle du behöva för att vakna upp ur din kärleksbubbla och ta din sista chans att ordna upp ditt liv. Lämna haggan omgående är mitt uppriktiga råd till dig.

Hur tycker du att jag verkar vara hjärntvättad?

Och hur vet du att det inte är någon fin kvinna?
  • Anonym (Vet ej)

Kom på nu på morgonen att det finns inget ont som inte för något gott med sig för exfrun har gått ner ganska mycket i vikt och det skadade inte :)

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 10:56:11 följande:

Är du dum på riktigt eller driver du?

Nä varför skulle jag det, tycker det är bra jobbat av henne.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 11:42:54 följande:

Alltså, troligen är hon deprimerad. Men bra att du är nöjd...

Går man ner ca 15 kg för att man är deprimerad? Exet vägde 64 och sist jag hörde vägde hon 49 och jag tycker att 49 passar henne bättre än 64 för hon är inte så lång.

Varför jag vet detta är för att för någon månad sen berättade om att hon gått ner detta i vikt.

Tycker inte om när personer är överviktiga och tänker då på deras hälsa och problem som övervikt har med sig.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 12:23:39 följande:

Med den vikten går man ned 15 kg på en månad om man svälter sig själv. Troligen har hon tappat all aptit på grund av hur du behandlat henne. Inte hälsosamt nånstans att sluta äta.

Handlar inte om måmad utan om ca 1 år
  • Anonym (Vet ej)
    Blomma73 skrev 2016-05-27 15:01:29 följande:

Tror absolut det handlar om depression. Om du är på riktigt så har du verkligen en oerhört taskig kvinnosyn. Det är som att allt handlar om utseende för dig, som att inget annat räknas. Hur välvårdad är du själv?

Tycker det är bra att ditt ex slipper dig.

Är 170 lång och vägde cs 65 och tycker jag väger ok
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 19:11:30 följande:

Ok, jag missuppfattade.

Ändå troligt att det är på grund av depression. Du antydde väl själv att hon rasat i vikt på grund av dig.

Skrämmande att du bryr dig mer om utseende än psykisk hälsa.

Man kan även fråga sig varför du bryr dig om hur ditt EX ser ut överhuvudtaget.

För att det trots allt finns känslor kvar för henne
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-05-30 10:19:12 följande:
    Är exfrun 170 och väger nu 49 så är hon nu underviktig.

Men bra att du kan se att hon är snygg, då kan du ju tänka att hon träffar nån som uppskattar henne, behandlar henne henne bra och älskar hennes kropp.
    Hur känns det?
    Nej hon är 162 och väger 49 eller det var det jag hörde senast, nu vet jag inte vad hon väger.
    Jag är 174 och väger 65
Svar på tråden Barnen eller den nya.