• LFF

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-06 20:11:06 följande:
    Det var vi dvs jag och den nya som tyckte exet snokade när hon ringde kvinnan som anmälde om hon inte gjort det så skulle det troligtvis inte ha blivit någon anmälan (spekulationer från min sida).

Jo jag kanske har blivit "galen" jag också och jo det stämmer att barnet den nya har helst inte får träffa sin pappa men det gör det barnet någon gång ibland och då är det jag som får hämta osv för den nya vill tydligen inte träffa honom, ibland undrar jag varför barnet inte kan gå för det är ca 700 meter mellan bostäderna.
    Och du tycker att det är ett normalt beteende av din nya att vilja hålla sitt barn från sin pappa? Ett barn som, precis som dina även om de är vuxna, har rätten till BÅDA sina föräldrar! Ett barn vars hämtningar och lämningar man kan sköta via tex skola och fritids om man inte vill träffa sitt ex (ett ex det tydligen gått jävligt bra att ligga med trots att man inte vill träffa honom). 
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-07 10:11:23 följande:
    Nej det är inte så normalt att hålla sitt barn från någon förälder egentligen men den nya är rädd att förlora sitt barn om pappan umgås för mycket med barnet. I detta fallet är inte fritids något alternativ för barnet är för stort för det.

O jo men tydligen ville hon ligga med honom för att han skulle få ett bra avslut men det är ett avslutat kapitel nu.
    Men vilket jävla BS! "Ville ligga med honom för att han skulle få ett bra avslut" Är du så jädra naiv att du går på det? Hon ville ligga med honom FÖR ATT HON VILLE LIGGA MED HONOM! 

Hon kommer att förlora sin dotter när dottern är gammal nog att förstå vilken satmara mamman är som hållit henne borta från sin pappa!
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-07 14:13:33 följande:
    Jo då men jag har haft hjälp att ställa till det.
    Jag är sån att jag måste få fundera och känna att det är rätt tillfälle för att ställa saker tillrätta.
    Nej, du är ett fegt kräk som tror att om du låter bli att göra något så kommer allt att blåsa förbi och bli bra igen. 

Det är ju bara att se hur du hanterat konflikter med din nya eller ens att berätta för henne att du är arbetslös (ja, jag vet att du snart börjar ditt nya jobb). Hade du litat på henne, litat på att hon älskar dig, så hade du sagt på en gång, direkt när du blev uppsagd, att du blivit av med jobbet.

Hade du inte varit en stor mes som tänker med bihanget mellan benen hade du förstått att hon var otrogen för att hon ville, inte för att hon ville ge exet ett bra avslut *garvar så jag gråter åt att du gått på den*.

Hade du varit en MAN och inte en mes hade du stått vid din exfrus sida och haft förståelse för hennes minskade sexlust när hennes nära gått bort och hon sörjde. 

Hade du varit en MAN hade du bett din nya dra dit pepparn växer redan vid första elaka smset till din exfru.

Hade du verkligen älskat din exfru hade du inte varit otrogen när hon hade sorg.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 21:57:57 följande:
    Den nya har en hy som är som en tonårings visst det är botox och fyllningar.

Jo visst vi åldras men man kan åldras jag har vissa rynkor själv tex runt ögonen och kinderna men bara jag går upp lite i vikt så kanske vissa blir lite färre.
    Om man är tvungen att använda botox och fyllningar för att slippa rynkor och är så livrädd för att åldras så är man inte vacker! Det är onaturligt!
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:10:36 följande:
    Som jag har fattat så gör hon inte det så ofta kanske 1 gång i halvåret.
    Nej, kära vän, då hade du sett rynkor etc dess emellan även på henne. Så nej, om hon är rynkfri så gör hon detta oftare än så med botox och fillers.

Men, kaka söker maka och ni är lika stora idioter båda två på olika vis så lev nu lyckliga i alla era dagar och sluta klaga över att ditt liv inte blivit som du tänkt dig. Du är en utseendefixerad idiot som tänker med bihanget mellan benen och hon är en satmara som gör vad som helst för pengar, inklusive särar på benen för en sån som dig. Hon har dina kulor i ett järngrepp och kommer så att ha tills du är helt utblottad. Då går hon antingen tillbaks till exet, som hon troligen fortfarande har vid sidan om, eller hittar någon annan blåst karl som tänker med sitt bihang.
  • LFF

Och som sagt, skönhet sitter på insidan, inte på utsidan. Och på insidan är din nya så ful så trollen blir rädda med tanke på hur hon betett sig.

• LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:24:43 följande:
    Nix aldrig sett den nya med rynkor.
    Tror inte att hon kommer att gå tillbaka till sitt ex.
    Du tror ju även att hon älskar dig.... Varför, om hon nu är så snygg, skulle hon vilja ha dig, en otränad, 50+ man utan något speciellt alls? Ja, bortsett då från att hon har en dörrmatta att trampa på, som inte har någon som helst ryggrad vad gäller att säga ifrån, som gör allt hon säger och tror att hennes beteende är normalt...
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 22:17:37 följande:
    Så allt är mitt fel nu då? Och jag fick även reda på bara för en halvtimme sen att exet träffar en annan man trots att hon sagt att hon skulle vänta så det känns faktiskt surt men det är väl mitt fel det också då!
    YES! Det finns en gud! Ditt ex har träffat en annan mn. Förhoppningsvis en riktig man som har vett nog att ta hand om henne, hjälpa henne när hon mår dåligt och ha förståelse för det jobbiga hon gått igenom.

Åter igen! DU skyller ALLT på alla andra. Det är exets fel att du var otrogen, det är exets fel att din nya förbjuder dig att gå på träffen (hur var det nu, du fick väl inte gå på saker där ditt ex var redan INNAN anmälan eftersom din nya hagga inte ville ha dig i närheten av ditt ex), allt är av någon konstig anledning ditt ex's fel. Väldigt konstigt när det är DU som gjort fel:

Det är DU som ställde orimliga krav på din sörjande fru
    Det är DU som valde att vara otrogen
    Det var DU som, efter ett ultimatum från din älskarinna, valde att vända ryggen till när det kom till dina barn och dina föräldrar
    Det är DU som förlorade jobbet när det uppdagades att du gett exet sparken och anställt din nya
    Det är DU som satt dig i skuld för att kunna köpa allt din nya vill ha
    Det är DU som inte vågat säga något till din nya hagga om att du förlorat jobbet.
    Det är DU som lägger all vikt vid yta och sex och sen bortser från allt annat så länge hon är snygg och särar på benen när du vill.

Så, HUR kan allt som nu gått snett i ditt liv vara ditt ex's fel? 

Vad skönt att hon nu har chansen till äkta kärlek istället för den falska du gett henne.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:51:56 följande:
    .

Och kvinnan som gjorde anmälan henne har den nya sagt att vi inte ska prata med för att hon inte är att lita på men.
    Allstå, det är din NYA som bestämt att NI ska lägga skulden på ditt ex, inget ni kommit fram till gemensamt. Din NYA vill inte att du pratar med den som faktiskt gjort anmälan för att hon är rädd för vad denna människa skulle säga. 

Du har ju inga egna åsikter alls. Allt du säger är ju bara upprepningar av vad din nya tycker och tänker. Allt är bara "Den nya säger att" eller "Den nya tycker att" eller "Jag får inte göra ditten eller datten för den nya har förbjudit mig".

Grow a pair of balls för faan! Mina 3-åringar har mer stake och egna åsikter än dig.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:44:35 följande:
    Den nya känner kvinnan som står i anmälan sen tidigare och hon den nya alltså vill inte att vi pratar med henne för att hon tydligen är en lögnerska. Och ja den nya vill inte att jag ska vara på samma plats som exet pga anmälan eftersom exet hade pratat med kvinnan. Gör lite ont i att inte åka på släktträffar men va fasen göra när exet är bjuden och inte den nya.
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *stkrattar så jag trillar av stolen* 

Det är den som anmäls om är den som ljuger? Och du tror på det? Tror du på tomten och påskharen också? 

Med tanke på att din nya ljuger som en häst travar och du går på det så är det väl inte så konstigt att du tror på det där också. 

Hade du fått gå på träffen innan anmälan? Svar: Nej, eftersom redan innan anmälan så ville inte den nya haggan att du skulle vara på samma plats som ditt ex. Det har du ju skrivit långt tidigare i råden. Det står ju även i din trådstart. SÅ kom inte och säg att det beror på anmälan att du inte får gå på träffen.
Svar på tråden Barnen eller den nya.