molly50 skrev 2016-08-01 20:30:05 följande:
Hur har din nya reagerat på att du tänker dumpa henne och flytta då?
Om du vill ha en chans att få komma tillbaka till din familj så borde du tänka efter innan du tar ut din ilska på dem. De är helt oskyldiga i det här!
Och det är nu du har chansen att få dem tillbaka. Tänk på det!
Det finns kanske nå´t annat jobb i närheten av där din familj bor som du kan få?
Hon tror inte på mej än och jag orkar inte bråka med henne, trodde verkligen hon var nått speciellt och hon är vacker som en dag men men.
Jo så är det och egentligen är jag inte så arg på dom utan på mej själv för alla lögner jag kört med och tyvärr fortfarande gör känns som det aldrig kommer att ta slut för det är ett stort nystan nu. Är bland annat rädd för att träffa exet för egentligen har jag gjort henne illa med att gå bakom hennes rygg och annat och är även rädd för att träffa vissa av barnen pga lögnerna har försökt hålla fasaden men tillslut rivs den märker jag, får nog ta o börja tänka på vad jag gjort för fel än att hålla på att skylla på alla andra men det är inte bara bara för detta har pågått länge.
Det finns jobb i närheten av där ursprungliga familjen bor fast det är lång bostadskö till den kommunen och jag vill inte fråga nån gammal vän om jag kan bo hos dom för har inte haft någon kontakt med dom på över året och mina föräldrar som är gamla dom vill inte ha någon inneboende.
Allt kommer säkert fixa sig fast det käns som det kommer ta tid.