Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-07-31 12:33:07 följande:

Hur går det,TS?

Det är helt för jävligt, vill liksom strutsen helst stoppa huvudet i sanden. Stöter på hinder både här och där men ett litet ljus i mörkret är att lägenheten är fixad. 
    Märker att jag blivit ännu mera arg och det på allt och alla men det är kanske så en reagerar när inget går åt rätt håll. Barnen vill inte komma till mej. Nya jobbet hänger på en lös tråd. Pengarna är så gott som slut. Ibland tror jag att jag håller på att bli helt tokig men brukar träna eller göra något när dom tankarna kommer. 
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-01 16:28:25 följande:
    Du reagerar nog gaska normalt,trots allt.
    Men försök att inte låta det gå ut över barnen eller någon annan i din familj.

Bra att du fixat lägenhet. Kanske kan du fixa tillbaka ditt jobb på firman du hade tidigare?
    Vet din familj om vad som har hänt och framförallt,vet din nya om att du tänker flytta?
    Har du dumpat henne nu?
    Den nya och mina föräldrar vet om lägenheten ingen annan än vad jag vet. Nja det jobbet är jag körd på tyvärr. Har inte dumpat till 100 procent än men skönt att ha lägenheten så min privata post kommer dit. Kommer att göra detta steg för steg. Tyvärr är det den ursprungliga familjen som får ta skiten men jag hoppas det blir en ändring på det. Alla lögner jag dragit har kommit ikapp nu och jag kan inte gömma mej längre.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-01 20:30:05 följande:

Hur har din nya reagerat på att du tänker dumpa henne och flytta då?

Om du vill ha en chans att få komma tillbaka till din familj så borde du tänka efter innan du tar ut din ilska på dem. De är helt oskyldiga i det här!

Och det är nu du har chansen att få dem tillbaka. Tänk på det!

Det finns kanske nå´t annat jobb i närheten av där din familj bor som du kan få?

Hon tror inte på mej än och jag orkar inte bråka med henne, trodde verkligen hon var nått speciellt och hon är vacker som en dag men men.

Jo så är det och egentligen är jag inte så arg på dom utan på mej själv för alla lögner jag kört med och tyvärr fortfarande gör känns som det aldrig kommer att ta slut för det är ett stort nystan nu. Är bland annat rädd för att träffa exet för egentligen har jag gjort henne illa med att gå bakom hennes rygg och annat och är även rädd för att träffa vissa av barnen pga lögnerna har försökt hålla fasaden men tillslut rivs den märker jag, får nog ta o börja tänka på vad jag gjort för fel än att hålla på att skylla på alla andra men det är inte bara bara för detta har pågått länge.

Det finns jobb i närheten av där ursprungliga familjen bor fast det är lång bostadskö till den kommunen och jag vill inte fråga nån gammal vän om jag kan bo hos dom för har inte haft någon kontakt med dom på över året och mina föräldrar som är gamla dom vill inte ha någon inneboende.

Allt kommer säkert fixa sig fast det käns som det kommer ta tid.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-02 19:21:42 följande:

Jag var lite ironisk i det jag skrev.

Det var ju den ursäkten hon gav TS när hon hade varit otrogen mot honom med sitt ex.

Hon ville ge sitt ex ett bra avslut....^^

För övrigt så håller jag med dig.

Hon verkar bara ha pengar för ögonen. Och om det kräver att ge sex för att få det så gör hon tydligen det också.

Hon får allt ligga med någon annan från och med nu jag klarar mej på egen hand. Jo pengar vill hon ha.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-02 21:11:01 följande:

Det är bra att du börjar visa lite jäklaranamma!

Hon kan ju fortsätta att fixa pengar på egen hand också.

Så är det fast det känns kan jag säga.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (nej) skrev 2016-08-02 21:53:19 följande:

Alltså, herregud! Min farbror gifte sig med en rysk kvinna. Det var hans andra äktenskap och hans första var sedan länge avslutat (ingen otrohetshistoria m.a.o.), MEN äktenskapet tog ett abrupt slut när han upptäckte att hon var prostituerad... Wtf!?

En till!

Detta kanske är vanligare med ryskor än vad man trott/tror.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-03 21:03:43 följande:

Ja,det förstår jag. Men samtidigt så har du ju själv också försatt dig i den här situationen.

Det är väl det här som kallas karma.

Jo kanske allt kommit ikapp mej men fattar inte varför jag är så bitter på allt och alla det är skrämmande för egentligen är jag inte sån som starar bråk men nu kan jag slänga ur mej både det ena och andra och det till familj ja den gamla då, till fd arbetskamrater och även nya så populär är jag icke plus att det ska processas om saker på förra arbetsplatsen för att det blev fel kan inte gå in i detalj mer än att skriva att det rör sig om pengar.
  • Anonym (Vet ej)
    EnAnonumius skrev 2016-08-03 23:29:19 följande:

Din fördomsfulla jävel.

Man bygger inga generella fakta om ett helt folk på TVÅ anekdotiska exempel.

Fast med tanke på hur du skriver i tråden, så kan man ju inte förvänta sig att DU inte har några vassa knivar alls i lådan.

Observera.

"inte har några vassa knivar alls i lådan"; är en analogi.

Svarade så eftersom hennes farbror och även jag ät drabbad. Har allt knivar i lådan och hissen går ända upp.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-04 11:30:26 följande:

Du mår väl dåligt över allt du har ställt till med.

Och det borde du också tala om för din familj så att de förstår varför du beter dig som du gör.

Det är nu du borde ta chansen att be om ursäkt för allt och tala om att du vill ha en ny chans om de vill ge dig en.

Nu kanske du kan förstå hur din fru mådde också,innan du stack.

O ja jag förstår nu hur exet mådde och ja jag mår dåligt. Är jävligt feg det vet jag o vet inte hur man lägger fram en ursäkt för att ha ljugit i flera år det räcker liksom inte bara att säga förlåt käns det som och i detta nu vet jag inte om jag vågar träffa den tidigare familjen även om jag vill göra det. Var utanför exets och barnens hus för några dagar sen men vågade inte gå in hopades nästan på att nån av dom kommit ut men dom såg säkert inte mej. Tror nog att tids nog så löser det sig.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-08-04 22:56:01 följande:

Nej din fegis, hitta en lösning nu. 

Skriv ner till dig själv dina tankar. Vad säger ditt samvete? Vad säger dina känslor?

Där kanske du finner det du vill säga till barnen och deras mamma

Tack för tipset.
Svar på tråden Barnen eller den nya.