Barnen eller den nya.
Att "ta bort exet" som vän är inte samma sak som att välja bort sina barn, vilket du gjort.
Att "ta bort exet" som vän är inte samma sak som att välja bort sina barn, vilket du gjort.
Aha, du kan inte stå upp för dig själv, inte det minsta manlig med andra ord.
Välj din nya. Ni förtjänar varandra och barnen mår nog bättre om de slipper dig.
[quote=76465928][quote-nick]Anonym (Samma) skrev 2016-03-22 19:43:15 följande:[/quote-nick]Nej, det är inte naturligt. Det är kontrollerande och sjukt. En sund person vill att ens partner har bra kontakt med sitt ex som man har barn tillsammans med. Hon vill bara få full kontroll på dig. Dra. Nu. Du kommer ångra dig.
Det låter förövrigt som att du träffat samma kvinna som min sambo... Låter så likt. Vilket land är hon i från el vad börjar hennes namn på? Fattar inte att det kan finnas så många idrott. Det gick så klart åt helvete för dem, han ångrar sig och mår dåligt. Lycka till :/[/
Hon är från Ryssland men bott i Sverige många år och hennes namn börjar på A
[quote=76465978][quote-nick]Frankie Bean skrev 2016-03-22 19:57:04 följande:[/quote-nick]Jag tror TS är ett troll. Annars är han ytterst känslokall och kommer ändå göra som han själv vill, oavsett någon annans åsikt.
Ville antagligen in på "Hetaste Debatterna"-listan.[/
Nej trodde verkligen inte det skulle bli så här många kommentarer
Jag tror TS är ett troll. Annars är han ytterst känslokall och kommer ändå göra som han själv vill, oavsett någon annans åsikt.
Ville antagligen in på "Hetaste Debatterna"-listan.[/
Nej trodde verkligen inte det skulle bli så här många kommentarer
[quote=76465952][quote-nick]Minimerad skrev 2016-03-22 19:49:06 följande:[/quote-nick]Men det bestämmer väl för fan inte hon?!
Menar du på allvar att du överväger en annan kvinna framför dina egna barn?!
Det är väl bara att sätta ner foten och säga att så hör är det. Passar det inte så får det vara. har order "tillit" inget som helst värde i er relation?
Nej, det är inte naturligt. Det är kontrollerande och sjukt. En sund person vill att ens partner har bra kontakt med sitt ex som man har barn tillsammans med. Hon vill bara få full kontroll på dig. Dra. Nu. Du kommer ångra dig.
Det låter förövrigt som att du träffat samma kvinna som min sambo... Låter så likt. Vilket land är hon i från el vad börjar hennes namn på? Fattar inte att det kan finnas så många idrott. Det gick så klart åt helvete för dem, han ångrar sig och mår dåligt. Lycka till :/
[quote=76466827][quote-nick]Anonym (Tova) skrev 2016-03-23 05:43:50 följande:[/quote-nick]Har du alltid varit en dålig pappa? Hur var du när barnen var små? Hur länge var du föräldraledig?[/
Jag var ledig dom 2 veckor man är när dom föds, var med på föräldramöten men eftersom jag jobbar och jobbade mycket gjorde jag inte så mycket för deras födelsedagar självklart närvarade jag men det var deras mor som fixade med det praktiska.
Men vad i hela friden! Klart du ska välja barnen och därmed exfrun. Din nya är ju inte kry. Hemskt att du ens tänker tanken att offra dina barn. Du måste låta huvudet ta över tankeverksamheten från kuken. Bättre sent än aldrig...
Ett annat land, ett annat namn. Men jag vet att dessa manipulativa kvinnor finns som gärna fångar en man för...uppmärksamhet? För att de kan, någon kick.. Jag vet inte.
Du är säkert förälskad nu, allt kan bli så skevt då. Backa undan. Älskar hon dig finns hon kvar ett tag och respekterar att du har kontakt med dina barns mamma. Även om barnen är 18+.. De kommer vilja ha er båda på framtida studenter, bröllop, barnbarn el värrsta scenarion, om de blir sjuka, etc