Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (ryskan) skrev 2016-04-17 21:52:33 följande:

Det är inte normalt i Ryssland och det är inte normalt här heller. Det kvinnan gör är inte hälsosamt. Hennes svartsjuka mot din exfru verkar förvisso befogad men att hon medvetet splittrar dig från dina barn är helt sjukt. Jag ser ärligt talat inte varför ni är tillsammans då hon uppenbarligen inte litar på dig och du inte ens verka tycka om henne. Är detta värt att offra kontakten med dina barn och föräldrar för?

Vi bor ihop nu och får se om vi orkar med varandra, jag tycker att jag har rätt i att prata med exet eftersom vi har barnen dessutom är ett av barnen sjukt och bor hos exet så jag vill höra hur det går utan att det ska bli konflikter och den svartsjukan vet i fasen om den är befogad? Det jag hoppas på är att allt ska lugna ner sig och att jag inte behöver smyga med att ringa exet och att min nya och jag kommer att hålla ihop för ja vi är kära i varandra, jag är kär i henne och hon säger att hon är kär i mej dock litar hon inte på mej men det kanske beror på att vi träffades på en otrohetssajt men det var inte bara jag som var där utan även hon så egentligen kanske inte jag ska lita på henne heller. Jaja det löser sig med tiden och tror att bara hon får tid och inte ser exet som hot så kommer vi få det bra.
  • Anonym (Vet ej)

Va är det nu??? Jag har inte skrivit här på dryga månaden och trodde denna tråden var borta och glömd.

• Anonym (Vet ej)

Inte för att jag har så mycket tid att läsa nu men vad heter den tråden?

• Anonym (Vet ej)

Jaja om det är så barnen tycker så får dom tycka så det är inget jag kan göra något åt. Nån gång någon dag kanske vi kan se tillbaka på detta och skratta åt det.

Och självklart köper jag vad jag vill till mitt bonusbarn.

• Anonym (Vet ej)

Vi får se hur det blir med allt.

Efter att jag inte längre har någon kontakt med den gamla familjen osv så har min nya lugnat sig lite, det är fortfarande bråk om jag inte gör som hon vill och det gillar jag inte men jag ser tiden an och allt positivt med henne tar bort det negativa.

Men visst vissa dagar blir det för mycket bråk och då brukar jag åka ut en stund.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-05-24 11:08:54 följande:

Så trots att du till och med offrat din familj bråkar hon ändå? Om vad?

Vad är det positiva med henne förutom sex?

Bråk om att om jag inte lagar mat, inte kör och hämtar henne och hennes dotter, om jag varit borta för länge (då kollar hon mobilen) m.m Hon är fin, sexig, klär sig mycket fint osv
  • Anonym (Vet ej)
    Blomma73 skrev 2016-05-24 11:59:29 följande:

De vet dessutom om den här tråden...

Ok
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Vienna) skrev 2016-05-24 12:06:29 följande:

Alltså det är uppenbart att båda trådarna är trolltrådar, skrivna av en och samma person 

Tro var du vill men detta är den enda tråden jag startat.
  • Anonym (Vet ej)
    Ann Cistrus skrev 2016-05-24 12:09:19 följande:

Har bara läst denna, men det känns ju bra att det inte är på riktigt! 

Får väl göra dej besviken men det jag skrivit är på riktigt.
  • Anonym (Vet ej)
    Tom Araya skrev 2016-05-26 18:13:42 följande:

Om du nu är på riktigt oc h detta inte är en trolltråd (vilket jag tvivlar på), så verkar du inte tillhöra landets begåvningsreserv.

-Barn kan inte förväntas klara sig själva förrän de är färdiga i skolan, har fast jobb och egen bostad. I Sverige har man sagt att det är till minst 21 år fyllda, även om vissa barn flyttar hemifrån och är självförsörjande före det. Med dagens bostadsmarknad är det många barn som tvingas bo kvar hemma långt efter 21.

Du har alltså fel i detta.

-Förhållandet barn-förälder är på livstid, även om barnen är stora nog att klara sig själva.

-Om man ska hårddra detta med att klara sig själv, varför klarar du dig inte utan den kvinna som inte vill veta av dina barn? Skulle hon dumpa sina barn för din skull?

Jo då jag vet att det är svårt att få bostad men dom bor hos mitt ex så det är lugnt och hon är en bra mor.

Nej hon skulle aldrig dumpa sitt barn och jag dumpar inte så men jag vet inte hur jag ska få kontakt igen för ja jag skäms för vad som hänt.

Dialekten hos den nya börjar åter GÅ mej på nerverna men ändå vill jag vara med henne.

Både jag och hon gjorde bort oss o det grövsta och kallade mitt ex för lögnare och ännu mera grejer o inte alls på ett snällt sätt och efter det vågar jag inte längre ringa exet för jag vet inte vad jag ska säga till henne + att barnen hörde samtalet och jag tror inte dom kommer förlåta mej för detta någon gång :(
Svar på tråden Barnen eller den nya.