Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

BioBonus skrev 2016-03-22 15:12:14 följande:

Att "ta bort exet" som vän är inte samma sak som att välja bort sina barn, vilket du gjort.

Det var inte mitt beslut utan den nya som tyvärr ville att jag skulle ta bort henne.
  • Anonym (Vet ej)
    sextiotalist skrev 2016-03-22 17:55:32 följande:

Aha, du kan inte stå upp för dig själv, inte det minsta manlig med andra ord.

Jo det kan jag men jag vill inte ha något bråk som det skulle ha blivit om jag inte tagit bort henne.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (G) skrev 2016-03-22 18:18:46 följande:

Välj din nya. Ni förtjänar varandra och barnen mår nog bättre om de slipper dig.

Får se hur jag gör har ett o annat att tänka över.
  • Anonym (Vet ej)

[quote=76465928][quote-nick]Anonym (Samma) skrev 2016-03-22 19:43:15 följande:[/quote-nick]Nej, det är inte naturligt. Det är kontrollerande och sjukt. En sund person vill att ens partner har bra kontakt med sitt ex som man har barn tillsammans med. Hon vill bara få full kontroll på dig. Dra. Nu. Du kommer ångra dig.

Det låter förövrigt som att du träffat samma kvinna som min sambo... Låter så likt. Vilket land är hon i från el vad börjar hennes namn på? Fattar inte att det kan finnas så många idrott. Det gick så klart åt helvete för dem, han ångrar sig och mår dåligt. Lycka till :/[/

Hon är från Ryssland men bott i Sverige många år och hennes namn börjar på A

• Anonym (Vet ej)

[quote=76465978][quote-nick]Frankie Bean skrev 2016-03-22 19:57:04 följande:[/quote-nick]Jag tror TS är ett troll. Annars är han ytterst känslokall och kommer ändå göra som han själv vill, oavsett någon annans åsikt.

Ville antagligen in på "Hetaste Debatterna"-listan.[/

Nej trodde verkligen inte det skulle bli så här många kommentarer

• Anonym (Vet ej)
    Frankie Bean skrev 2016-03-22 19:57:04 följande:

Jag tror TS är ett troll. Annars är han ytterst känslokall och kommer ändå göra som han själv vill, oavsett någon annans åsikt.

Ville antagligen in på "Hetaste Debatterna"-listan.[/

Nej trodde verkligen inte det skulle bli så här många kommentarer

[quote=76465952][quote-nick]Minimerad skrev 2016-03-22 19:49:06 följande:[/quote-nick]Men det bestämmer väl för fan inte hon?!

Menar du på allvar att du överväger en annan kvinna framför dina egna barn?!

Det är väl bara att sätta ner foten och säga att så hör är det. Passar det inte så får det vara. har order "tillit" inget som helst värde i er relation?

Jag ska ta o tänka över allt, hon pendlar mellan att vara kärleksfull till att bestämma allt, vad hur och när vi ska göra saker när jag ska hämta hennes barn och mycket mera och nej jag skrev inte för att få så många kommentarer.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Samma) skrev 2016-03-22 19:43:15 följande:

Nej, det är inte naturligt. Det är kontrollerande och sjukt. En sund person vill att ens partner har bra kontakt med sitt ex som man har barn tillsammans med. Hon vill bara få full kontroll på dig. Dra. Nu. Du kommer ångra dig.

Det låter förövrigt som att du träffat samma kvinna som min sambo... Låter så likt. Vilket land är hon i från el vad börjar hennes namn på? Fattar inte att det kan finnas så många idrott. Det gick så klart åt helvete för dem, han ångrar sig och mår dåligt. Lycka till :/

Vilket land kom hon från? Denna kommer från Ryssland, namnet börjar på A hon har bott i Sverige under många år
  • Anonym (Vet ej)

[quote=76466827][quote-nick]Anonym (Tova) skrev 2016-03-23 05:43:50 följande:[/quote-nick]Har du alltid varit en dålig pappa? Hur var du när barnen var små? Hur länge var du föräldraledig?[/

Jag var ledig dom 2 veckor man är när dom föds, var med på föräldramöten men eftersom jag jobbar och jobbade mycket gjorde jag inte så mycket för deras födelsedagar självklart närvarade jag men det var deras mor som fixade med det praktiska.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tänk till nu) skrev 2016-03-23 07:00:31 följande:

Men vad i hela friden! Klart du ska välja barnen och därmed exfrun. Din nya är ju inte kry. Hemskt att du ens tänker tanken att offra dina barn. Du måste låta huvudet ta över tankeverksamheten från kuken. Bättre sent än aldrig...

Jag ska tänka o ta mej en riktig funderare ni har hjälpt till med att öppna ögonen på mej, när jag läst en del så ser jag själv vad dum jag varit och istället för att vare med mina egna barn har jag varit med hennes. Tagit bort vänner och exet för att andra vill och inte sett barnen nu på över 2 månader. Som sagt jag ska tänka men det är en hel del att tänka över och det är kommer inte vara klart idag.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Samma) skrev 2016-03-22 23:10:34 följande:

Ett annat land, ett annat namn. Men jag vet att dessa manipulativa kvinnor finns som gärna fångar en man för...uppmärksamhet? För att de kan, någon kick.. Jag vet inte.

Du är säkert förälskad nu, allt kan bli så skevt då. Backa undan. Älskar hon dig finns hon kvar ett tag och respekterar att du har kontakt med dina barns mamma. Även om barnen är 18+.. De kommer vilja ha er båda på framtida studenter, bröllop, barnbarn el värrsta scenarion, om de blir sjuka, etc

Hon har bott i Sverige i många år och även varit gift förut så jag tror att hon är mer svensk än rysk. Men som jag skrev i ett annat inlägg - jag ska verkligen fundera på hur jag ska göra.
Svar på tråden Barnen eller den nya.