Barnen eller den nya.
[quote=76464286][quote-nick]LFF skrev 2016-03-22 10:03:17 följande:[/quote-nick]Som sagt, välj din nya men kom inte och klaga sen över att du inte får träffa dina framtida barnbarn, att du inte är bjuden på stora händelser i barnens liv eller att du kommer att dö ensam.
Var en toffel för din nya, tyck att det enda sättet att visa kärlek på är via sex (och för den delen, vad gjorde du för att få din exfrus lust att öka (och då menar jag inte sånt som att röra vid henne sexuellt)? Min gissning är inget...).
Min pappa bor på en helt annan kontinent, han flyttade utomlands första gången när jag var 10. Jag saknar honom fortfarande enormt och jag fyller 40. Nej, jag BEHÖVER honom inte, men jag saknar att kunna ringa upp och bara prata, jag saknar att kunna bjuda in honom till stora tillfällen, jag saknar att han inte är mer än "gubben i datorn" för mina barn, att han inte kommer att vara en verklig del av deras liv så som mina morföräldrar varit. Så kom inte med ditt jävla dravel om att man inte behöver sina föräldrar bara för att man är över 18.[/
Försökte väcka henne men just då gick det inte.