Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-07-24 23:34:09 följande:

Men hon ville ju veta vem människan var som skickade elaka och hotfulla sms och kallade henne för en massa vidriga saker!

Är det konstigt,tycker du?

Hade du inte velat veta vem som skickade sådana sms till dig,om du hade råkat ut för det?

Dessutom hade väl den andra kvinnan ett eget val.

Ditt ex bär ingen skuld för att den kvinnan valde att anmäla din nya!

Jag tycker dessutom att anmälan verkar ha varit befogad med tanke på att din nya inte är en bra mamma.

Sant egentligen.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:36:06 följande:

Jag var också som du och ville inte leva ensam.

Men vilket underverk det gjorde för mig att leva ensam i några år!

Jag är idag lyckligt gift och har två underbara barn.

Och det hade jag kanske aldrig haft om jag inte hade levt ensam ett tag och fokuserat på att hitta tillbaka till mig själv.

Grattis till att det gick så bra för dej.
  • Anonym (Vet ej)

Kommer att skriva mer i kväll för nu är jag riktigt förbannad men väntar o lugnar mej till i kväll o skriver då.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-25 12:55:22 följande:

Hoppas det är att du är arg på den nya för att hon manipulerar dig och inte arg för att du är så korkad att den nya lyckats hetsat dig att bli arg på exet...

Det är på den nya förklarar i kväll ska ut o springa o göra av med ilska nu...återkommer i kväll.
  • Anonym (Vet ej)

Skriver detta nu men är fortfarande förbannad.

Nu är det så då att den nya hade datorn på och JA håll i er men hon är eskort, hon har följt med på resor och då lagt ut annonser om vart hon kommer vara och tar 2000:- i timmen på denna eskortsidan. Fy jag mår illa befinner mej på samma ställe som henne nu men det beror mest på hennes barn. Hur i hela fridens namn kan man när man är i ett förhållande vara eskort?

Vet att en inte ska kolla datorer för varandra men kunde inte undgå att se sidan. Hon säger att det bara är telsex och att hon inte träffat någon och att hon ska sluta nu F. F....

• Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-25 18:17:12 följande:

Jag hoppas att du nu inser att hon inte är att lita på för fem öre.

Vad mer har hon ljugit om,liksom?

Och det handlar garanterat inte om enbart telesfonex när hon skriver ut på sidan var hon befinner sig.

Sen har hon dessutom mage att kräva dig på pengar för både henne och hennes barn,samtidigt som hon själv tjänar extrapengar!

Du har väl också fått betala hennes skönhetsoperationer för att hon ska hålla sig snygg för sina kunder.

Fy vilken vidrig människa!

Hon förbjuder dig att träffa din familj samtidigt som hon själv ligger runt med andra!

Stannar du kvar hos henne och förlåter henne nu så är du verkligen mer än lovligt korkad!

Jag förstår sambandet och det kanske är fler kvinnor man ev kunde träffa via VM som är eskorter och som vi män faller för och ger dom det dom vill ha? Jo då har betalat en del till henne och det med lånade pengar så dom lånen skulle jag inte ha tagit.

Jag ska fixa en lägenhet för detta var droppen tänker på vart hennes barn varit när detta hänt eftersom barnet också varit med resor? Ska försöka äta lite och sen jobba ikapp för har inte orkat förut idag och ev tar jag en grogg sen innan jag somnar ingen stark utan bara lite bedövning.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-25 18:29:42 följande:

Så hon är prostituerad.

Låter du henne prata sig ur det här så se till att testa dig för könssjukdomar nu och då om hon knullar andra som jobb...

Nu vet jag inte skillnaden mellan eskort och prostitution? Kommer boka tid för provtagning O JA.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-25 21:35:03 följande:

Eskort är bara ett förskönande namn. Tror du verkligen nån betalar 2000/h för att prata med henne? Isf får du ju skylla dig själv...

Nej tror ingen vill bara ha prat för den summan. Fy mår illa.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-25 18:47:34 följande:

Varför träffa kvinnor via VM när det finns seriösa dejtingsajter?

Jag träffade min man via en dejtingsajt.

Men jag tycker du gör helt rätt som dumpar subban och flyttar ifrån henne.

Du borde också kolla dig för könssjukdomar nu när du vet vad hon håller på med.

Nu har du också chansen att ta kontakt med ditt ex igen. Passa på att skriva det där mailet till henne nu.

Sen kanske du kan flytta tillbaka till staden där hon bor och ta företaget med dig och sparka ut subban en gång för alla.

Försökte på en annan sajt först men inte en enda tog kontakt skrev säkert till 100 men icke. Tänker inte gå med på VM igen och ska ta kontakt med läkare omgående.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-25 18:48:58 följande:

Jag ska också tillägga att om hon haft barnet med sig när hon har träffat sina kunder så är det ju fog för en anmälan!

Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
Svar på tråden Barnen eller den nya.