Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (Peter) skrev 2016-07-18 23:06:11 följande:
    Då gör du det nu.
    Inte behåller den nya tills du vet om exet vill ha dig, alternativt bara sabbar för exet och behåller den  nya när du förstört exets relation med den nya mannen...
    Varför skulle jag sabba exets förhållande? Tror du missförstått mej jag vill alltså att någon ringer min nya inte exet.
    Planer är att någon ringer min nya o säger sig vara min älskarinna.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-19 11:32:59 följande:

Troligen? Jag tycker att du ska göra det om du vill veta vad ditt ex känner för dig.

Har hon känslor kvar för dig så kommer du att få veta det då.

Men du borde nog bryta med din nya först så att exet vet att du verkligen menar allvar med det du skriver i mailet.Hon varkar inte vara bra på så mycket annat heller. Som hur man behandlar sina medmänniskor t ex.

Det är sant att egentligen ska jag bryta först men det är lätt att skriva men inte lätt att göra.

Hon är bra på några saker.
  • Anonym (Vet ej)
    Ess skrev 2016-07-19 10:41:28 följande:

Jag tror inte alls att han har känslor kvar för henne, det är bara hans ego som fått sig en smäll eftersom han trodde att hon skulle sitta och sörja honom.

Jag tycker inte alls han ska skicka mailet, utan se till att reda upp sitt eget liv först och dumpa den nya, om det nu verkligen är så att han inte vill leva med henne. Jag tycker dessutom att han ska leva ensam tills han provat dejta andra kvinnor, så att han verkligen vet vad han vill ha. Barnen och föräldrarna ska han däremot ta kontakt med snarast och börja träffa.

Kanske kanske inte.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-19 11:30:21 följande:

Nej, ge faan i att skicka mailet. Låt ditt ex slippa dig. Ta tag i ditt liv istället! Du älskar inte ditt ex. Du vet inte vad kärlek är om det skulle bita dig i arslet. Du hade något bra som du kastade bort som skräp genom att vara otrogen från början. Om du hade älskat din exfru så hade du inte varit otrogen. Om du älskat din exfru hade du haft förståelse för hennes sorg och den påverkan det hade på ert samliv.

Det finns faan inget osexigare än människor som inte kan leva ensamma, som hela tiden måste ha någon som väntar på en för att de ska kunna lämna en relation.

Den enda orsaken till att du vill skicka mailet nu är för att du fått höra att din exfru hittat någon annan och det är bara sårad stolthet som pratar. Du trodde att du kunde ha henne som backup när du blivit dumpad av din nya. 

Låt ditt ex bli lycklig med en riktig man som har vett nog att behandla henne som hon förtjänar istället!

Jag vet allt vad kärlek är har faktiskt inte tänkt tanken att ha exet som en backup.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (!) skrev 2016-07-19 11:53:42 följande:

Och du är chef ts???!!!!!hahahaha, över vad? Ett gäng pajasar ?

Nix inga pajasar på företaget.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-19 12:46:58 följande:

Hur kan du påstå vara kär i den nya när du inte ens törs prata med henne utan måste hitta på en älskarinna?

Hon är sån så man blir rädd för sig själv men det svänger allt från att hon kan vara hur gullig som helst till raseri.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-19 13:34:15 följande:
    Det har du ju visst det. "Hon lovade att vänta på mig" "Om jag lämnar den nya så kan jag gå tillbaks till exet" etc etc etc. Måste jag verkligen gå igenom och länka till alla de inlägg där du skriver liknande saker?

Först nu, när din exfru verkar ha hittat någon så ska du (åter igen) ta den fega vägen ut ur en relation genom (denna gång) påhittad otrohet men bara om ditt ex är villig att ta dig tillbaka.

Så jo, du har haft exet som en backup men du är inte ens man nog att erkänna en sån feg sak.
    Nej du behöver inte gå igenom allt.
    Det var exet som sa att hon skulle vänta när jag sa att man vet inte hur det blir och man ska aldrig säga aldrig till att det blir vi igen och det sa jag för att jag visste att hon ville att det skulle vara vi, men tog i också nån gång och sa att det kommer aldrig att bli vi igen och att jag aldrig kommer att älska henne (exet) igen och att hon får klara sig på egen hand m.m.
    Vet ej om dom bara är vänner eller hur det är med den saken.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-19 22:10:21 följande:
    Nej,men gör du inte det så riskerar du att riva upp allt för ditt ex igen om hon inser att du inte menat allvar med det du skrev utan är kvar med din nya.
    Jo det är klart men jag måste komma på någon plan utav något slag.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-19 22:38:48 följande:
    Så hur visar den nya kärlek till dig, utöver sex och att hon säger att hon älskar dig?

Bra sex, hon är sexig/snygg smal fast stora bröst det är något jag inte är van vid, hon är intresserad av resor, dans, livets goda och ja hon säger att hon älskar mej och vill leva resten av sitt liv med mej hon är en bra mamma.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-20 13:37:18 följande:

Vad sägs om att ha lite stake och vara ärlig för ovanlighetens skull? "Jag lämnar dig nu då du 1) varit otrogen, 2) beter dig som en idiot 3) fått mig att ta avstånd från mina barn och min familj 4) krävt att jag ska säga upp allt för din skull... mm mm"

Och sen skaffar du ett liv påp egen hand och ger faan i din exfru som nu verkar ha fått sitt liv på rätt väg.

Det är ju ett exempel på en plan men behöver tänkta IGEN fast känns som man blir mer o mer trött i huvudet och inte vet varesig ut eller in mellan varven, jag måste gilla allt min nya sätter ut på fb och hon är en riktig nörd när det kommer till fb kan sitta i timmar med det plus att jag börjar bli mer o mer arg på mej själv JA även på andra.
Svar på tråden Barnen eller den nya.