Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-06 10:44:23 följande:
Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter?
Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.
Men SUCK. Har du mer smaklösa självrättfärdigande att göra för att försöka inbilla dig själv att du inte straffar barnen för dina privata problem mellan ditt EX och dina nya?
Jo där kom den ja den fanns med en smaklös självrättfärdigande.
Din nya sambos son går ut i skolan, och då är det ju givetvis viktigare att gå på HANS student.
Jag vet att du saknar förmågan att syssla med självreflektion det har du bevisat en gång efter annan i denna tråden. Så jag förväntar mig inte att du skall självreflektion denna gången heller men jag ställer frågorna ändå.
1 Varför anser du att det är viktigare för dig att skita i ditt biologiska barns önskan att nävrar på dennes student?
2) Varför anser du att det är ett legitimt skäl att skylla på "vill inte träffa ditt ex", i stället för att inse att man kan faktiskt närvara på studenten utan att behöva umgås med EX även om de befinner sig i närheten"?
3) På vilket sätt är din nya sambos son viktigare för dig än dina biologiska barn?
4) Varför väljer du att behandla dina barn som skärp som skall slängas i papperskorgen (obs en analogi med skräp och papperskorgen) bara för att din nya sambo hatar ditt EX, och snackar skit om ditt EX.
5) Varför skall du behandla dina barn som skräp som skall slängas i papperskorgen (obs fortfarande en analogi med skräp och papperskorgen) bara för att bara för att du inte fick lov att använda din fru som knulldocka när hon hamnade i djup depression av sorg när hennes släktingar dog och ansåg att du skulle ha rätten att kräva att hon vara en knulldocka?
6) Anser du att du är en bra pappa som behandlar dina biologiska barn som skärp som man skall slänga i papperskorgen (ja det är fortfarande en analogi med skräp och papperskorgen och prioriterar din sambos son fast dina barn vill träffa dig och du ställer upp på din nya sambos "förbud" att träffa barnen?