Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-04 17:54:51 följande:

Nr 2 jo hon kanske är ett psyko men inte värre än exet.

På vilket sätt är exet ett psyko?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-05 15:26:58 följande:

Om det är hon som gjort anmälan till soc är hon ett psyko, hon har inte träffat henne eller barnet.

Tänk så här: OM det är hon som anmält, varför tror du hon gjort det? Du känner ju exet, gör hon det för att hämnas eller för att hon faktiskt är orolig för barnet?

Tänk nu på vad din nya gjort, med hotelser och smädelse, mot sitt eget ex och hans ex, mot ditt ex och dina barn.

Varför har hon gjort det?

Tycker du båda är lika illa förtjänar du verkligen att sitta fast med nån som sabbar allt och bara utnyttjar dig så länge du betalar utan att säga emot.
  • Anonym (Peter)

Är du kvar med den nya trots att hon varit otrogen mot dig under mestadelen av tiden ni varit tillsammans?

• Anonym (Peter)

Varför säger du att du gick på studenten?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-17 21:47:29 följande:

Skrev att jag hyllade studenten.

Är ett SMS att hylla?

Fortsätter du med den nya fast hon knullat runt?

Har ni testat er för könssjukdomar efter att du fått reda på vad hon gjort?
  • Anonym (Peter)

Varför förlåter du exet?

Hon förstör mellan dig och din familj, tar dina pengar, och knullar runt och förnedrar dig.

• Anonym (Peter)

På vilket enda sätt gör barnen fel?

• Anonym (Peter)

Har du berättat för den nya att du är av med jobbet?
    Om inte, vad är det för relation och kärlek när du inte kan säga det, och hon å sin sida knullar exet och dig samtidigt?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-20 21:25:40 följande:
    Har fått nytt jobb jag ska börja med om några veckor så jag har inte behövt säga nått.

Hon knullar inte sitt ex längre säger hon men jag ska ändå ta o fundera på allt och då menar jag allt efter denna resa för inte meningen att barnen, föräldrar Ja till o med exfrun ska behöva ha det så här och inners inne vill jag att alla ska må bra och jag är ingen person som har horn dock har jag märkt på sista tiden att hornen kommer fram väldigt fort när jag hör något neg och sån har jag inte varit förut vilket gör mej rädd för mej själv ibland och vet inte alls varför jag reagerar på det viset för bråk är bland det värsta jag vet.
    Fundera över varför du inte vågar säga att du förlorat jobbet.
    I en normal relation är det precis sånt man kan ventilera med sin partner.
    Och i normala relationer utnyttjar man inte sin partner för pengar och knullar exet samtidigt...
    Hur kommer det sig att du förlät henne det så lättvindigt? Får inte otroheten dig att fundera på hur falsk hon är, och vad hennes "kärlek" egentligen är?
  • Anonym (Peter)

Du har gett den nya ALLT, både pengar och att du skiter hela din familj i ansiktet, och  ä n d å   räcker du inte till för henne.
    Hur får det dig att känna? Hur kan du nånsin lita på henne igen?

Svar på tråden Barnen eller den nya.