Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 10:07:56 följande:

Tycker att hon kunde ha visat att hon var kär i mej, istället för att klaga, gnälls osv hon har sagt att hon var det men inte orkade visa det då men om man är kär då visar man det. Den nya är inte ursprungligen från Sverige.

Hur visade du att du var kär i henne då?
    Det var hon som hade sorg, inte du.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 12:58:14 följande:
    Jag försökte fixa med mat, jag skrev sms till henne om att jag längtade efter henne, ville att hon skulle ligga hos mej eller ja att vi skulle ligga hos varandra och mysa och så.
    Närhet och kärlek har alltid varit av stor betydelse för mej och utan det tycker jag inte man har ett fungerade förhållande.
    Du lagade mat ibland skriver du, alltså gjorde hon det resten av tiden.
    Ja, det är viktigt för dig och dina behov, men hur mötte du henne i hennes behov?
    Ett förhållande handlar ju inte bara om en person, men tror du fortfarande det efter 20 år tillsammans har nog hon och barnen det bättre utan dig.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 13:15:57 följande:

för än har jag föräldrar i livet dock ingen kontakt nu men hoppas att få kontakt med dom igen.

Det är alltså ett mönster du har att du smiter från folk och relationer när de inte gör som du tycker?
  • Anonym (Peter)

Så trots att du till och med offrat din familj bråkar hon ändå? Om vad?
    Vad är det positiva med henne förutom sex?

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-24 11:34:30 följande:
    Bråk om att om jag inte lagar mat, inte kör och hämtar henne och hennes dotter, om jag varit borta för länge (då kollar hon mobilen) m.m Hon är fin, sexig, klär sig mycket fint osv
    Hahaha!
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 16:39:10 följande:
    Är 170 lång och vägde cs 65 och tycker jag väger ok
    Är exfrun 170 och väger nu 49 så är hon nu underviktig.

Men bra att du kan se att hon är snygg, då kan du ju tänka att hon träffar nån som uppskattar henne, behandlar henne henne bra och älskar hennes kropp.
    Hur känns det?
  • Anonym (Peter)

Varför klarade du inte av att din exfru "gnällde" när hon var i djup sorg, men du låter den nya köra över dig totalt, helt utan anledning?
    Det går inte ihop...
    Eller har du börjat leta runt efter nytt nu med som du gjorde sist?

• Anonym (Peter)

Hur går det här ihop?

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 09:06:46 följande:

Nu står jag i dilemmat med att jag inte berättat för min nya att jag inte har jobbet kvar utan har fått tagit lån för att betala hennes och mina utgifter tror att om hon får reda på att jag inte har jobb så kommer hon nog inte att vilja ha mig, billig i drift är hon inte SUCK

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 09:14:24 följande:
    Hinner inte och har inte lust att leta nytt det jag gör är att leta/söka jobb och annat.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 09:19:57 följande:
    Och Ja jag har eget men haft konsulttjänst för ett företag och det är det företaget som beslutat att dom inte vill ha min hjälp längre och därav lån för att få ihop till allt. Allt är en soppa.
    Den nya jobbade ju på ditt företag så det lär hon ju märka snabbt?
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-13 09:24:31 följande:
    Och den nya behövde jobb så det blev så och det är lugnast för alla att det blev på detta viset.

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 10:14:55 följande:
    Det var inte bara sex jag ville ha utan närhet, kärlek i största allmänhet.
    På vilket sätt får du närhet och kärlek från den nya?
    Hon vill bara ha dig för pengarnas skull, det skriver du ju själv.
Svar på tråden Barnen eller den nya.