Tom Araya skrev 2016-05-26 18:13:42 följande:
Om du nu är på riktigt oc h detta inte är en trolltråd (vilket jag tvivlar på), så verkar du inte tillhöra landets begåvningsreserv.
-Barn kan inte förväntas klara sig själva förrän de är färdiga i skolan, har fast jobb och egen bostad. I Sverige har man sagt att det är till minst 21 år fyllda, även om vissa barn flyttar hemifrån och är självförsörjande före det. Med dagens bostadsmarknad är det många barn som tvingas bo kvar hemma långt efter 21.
Du har alltså fel i detta.
-Förhållandet barn-förälder är på livstid, även om barnen är stora nog att klara sig själva.
-Om man ska hårddra detta med att klara sig själv, varför klarar du dig inte utan den kvinna som inte vill veta av dina barn? Skulle hon dumpa sina barn för din skull?
Jo då jag vet att det är svårt att få bostad men dom bor hos mitt ex så det är lugnt och hon är en bra mor.
Nej hon skulle aldrig dumpa sitt barn och jag dumpar inte så men jag vet inte hur jag ska få kontakt igen för ja jag skäms för vad som hänt.
Dialekten hos den nya börjar åter GÅ mej på nerverna men ändå vill jag vara med henne.
Både jag och hon gjorde bort oss o det grövsta och kallade mitt ex för lögnare och ännu mera grejer o inte alls på ett snällt sätt och efter det vågar jag inte längre ringa exet för jag vet inte vad jag ska säga till henne + att barnen hörde samtalet och jag tror inte dom kommer förlåta mej för detta någon gång :(