Barnen eller den nya.
Dina ungar ska det stå.
Dina ungar ska det stå.
Stackars dig! tycker det var jäkligt bra att ditt x ens ville ligga med dig en gång i veckan, tacka fan för att hon enbart ställde upp för att du skulle få din vilja fram. Sex tre gånger i veckan, du tycker på fullt allvar att hon skulle ställt upp på det fast hon mådde dåligt?
Hoppas verkligen ditt x inte någonsin tar tillbaka dig.
Hoppas att detta blir ett av mina sista inlägg här. Någon skrev om karma och för info blev jag idag borttagen från företaget jag jobbar för (jag var mellan chef). Den nya vet inte något om detta men det kommer innebära att hon också blir utan jobb, vet inte hur jag ska säga detta till henne och vet inte om hon vill ha mej kvar heller f..n
Det var jag som sa det, och karma is a bitch. Kan inte tänka mig att någon tycker att det är något annat än rättvist.
Men du, men klarar sig så bra på A-kassa!
Har aldrig trott på karma och om det nu verkligen finns då får jag stå mitt kast.
Usch!!! Fruktansvärda känslor går genom min kropp när jag läser detta inlägg!
Min pappa lämnade min mamma för en riktig häxa som var svartsjuk på min mamma och lät aldrig pappa vara ensam med mig och min syster för hon var rädd att han skulle träffa min mamma så det tog tio år innan han bad om ursäkt och sökte kontakt med oss för att hon lämnade han för någon annan , då vågade han engagera sig i sina tidigare barn!
MAN VÄLJER ALLTID BARNEN! du fattar inte hur mycket du kommer skada dom!
Har lite känslor kvar för exet efter ett långt äkteskap det är därför jag har kontakt med henne.
Är även lite nyfiken och vill höra hur det går för henne mellan varven.
Knappast karma, utan konsekvenser av ditt handlade. När du sparkade din exfru så överträdde du troligen dina befogenheter. Vi har en arbetslagstiftning i det här landet och att avskeda någon för att hålla sin sambo lugn är ingen orsak till att avskeda en person.
Man gör inte så i Ryssland, förutom om man är en psykopat.
I ett tidigare inlägg undrade du om det kanske var normalt att bestämma så mycket (kontrollera och stalka) så mycket i hennes kultur. Det är det inte.